Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...Als ik b.v. bij ING een artikel open met geluid, dan werken zowel beeld als geluid. Ik heb bij Hostnet een PHP-bestand met beeld en geluid. Beeld werkt wel, maar geluid werkt niet op mijn iPad 6 onder Safari en Google Chrome. Wss ergens een instelling aanzetten/installeren?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dit is een nogal vaag verhaal met nul context... Maar ik gok zomaar dat je videobestand niet in orde is, dus bijvoorbeeld niet de juiste codecs heeft.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Inderdaad nogal vaag. "Een PHP bestand met beeld en geluid". Om je goed te kunnen helpen zullen we toch echt moeten weten wat de precieze bron is. En bij een video bestand is het slim om andere codecs te gebruiken in dat geval zoals WhatsappHack zegt

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
krolik, ik heb de titel van je topic aangepast. Probeer altijd een goede omschrijving te zetten in te titel en je startpost. Het is nu niet duidelijk wat je probleem is en wat je hebt geprobeerd om het op te lossen / zelf al had gevonden.

Ik laat het topic vooralsnog open, zodat je dit kunt aanvullen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."