Boot usb met built in product key

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-09 10:16
Hey Tweakers,

Ik heb een vraag omtrent het maken van een boot usb van win 10.

Nu weet ik prima hoe je een boot usb maakt voor een clean instal en vaak heb ik daar op die usb ook een bestandje met desbetreffende product key die er destijds bij is gekocht. Echter vraag ik me af, is het ook mogelijk om een instal te maken met die productkey alvast geactiveerd?

Nu weet ik dat wanneer je een microsoft account hebt dat dit automatisch overgenomen hebt wanneer je installeerd maar dat is niet altijd wenselijk.

Eigenlijk zou ik gewoon een instal usb willen maken die enkel prompt om een username te maken en thats it. Is dat mogelijk?

Beste antwoord (via Casejunky op 07-07-2019 10:32)

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Dat kan toch gewoon met een answer file? Even zoeken op unattend en answer file anders.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Dat kan toch gewoon met een answer file? Even zoeken op unattend en answer file anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-09 10:16
Squ1zZy schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 19:28:
Thanks, wat een werk zeg.... maar kom er wel uit met wat een gedegen uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Anders gewoon posten. Gaat erom dat je zelf uitzoekt wat er gedaan moet worden. Mocht je er niet uit komen dan zou ik gewoon posten. Er zijn genoeg mensen bereid om te helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
En als het voor je werk is kan je eens kijken naar MDT (Microsoft Deployment Toolkit).

https://discord.com/invite/tweakers