Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop Aplicatie en mediaontwikkeling

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor mijn aankomende opleiding Summa Applicatie en mediaontwikkeling een laptop aanschaffen met de volgende specs (Gewoon gekopieerd via hun mail).

Minimale technische specificaties:Processor: Intel Core i5 (6e generatie of later) of gelijkwaardige AMD processor 
Geheugen: 16GB 
Harde schijf: Harddisk eis minimaal 512GB waarvan 256 GB als SSD (mag hybride of externe USB harddisk van 256 GB) 
Grafische kaart: Onboard (geïntegreerde) graphics 
Netwerk draadloos: 802.11ac, 802.11a, 802.11g, 802.11n 
Resolutie beeldscherm: 1920 x 1080 Connectiviteit: minimaal 2 USB poorten USB 3.x / USB-c | HDMI uitgang 
Accuduur: minimaal 4 uur

Ik heb echt geen idee welke laptop ik moet pakken en kan er 123 ook niet een vinden. Hoop dat een van jullie me kan helpen :)

Alle reacties

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-11 12:51

WhySoSerious

Be the change.

categorie: Laptops

En dan links alles aanvinken wat hierboven staat.

Good luck ::)

• MarcRvB
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-07 20:04

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

Nog een aantal zaken:
1. Wat is je budget?
2. Heb je zelf een laptop op het oog?
3. Ga je je laptop naast je studie nog andere zaken doen met je laptop?
4. Heb jijzelf nog andere voorkeuren voor je laptop zoals dat die licht is, verlicht toetsenbord, 360 graden draaibaar scherm etc.
5. Zoals @WhySoSerious al zegt, dit hoort eerder op het laptop forum.

Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb noet echt een buget mijn moeder betaald maar ik wik niet extra betalen omdat het bevoorbeeld een macbook is ik wil er gewoon een die aan die dingen voldoet. Heb zelf geen laptop op t oog. Waarscheinlijk ga ik er buiten mn studie niet veel mee doen. En licht in het toetsenboard is wel handig