Toon posts:

Creative of LiteOn brander?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okee, na het upgraden van m'n systeem blijft er nog wel wat over (ongeveer 400 piek) om met de tijd mee te gaan en een brander erbij te prakken. Vanwege het bedrag is mijn keus gevallen op twee branders, de Creative CD-RW Blaster 12/10/32 en de LiteOn 24/10/40.

Misschien heeft iemand ervaring met deze twee, ik wil graag weten welke ik het beste kan nemen en welke niet...

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
liteon 24x??? bestaat die al???

ik heb net 2 weken de 16x voor 350 piek
en ben er supertevreden over.........met creative heb ik minder goede ervaring......heb creative 12x40 dvd en die doet bijna bij iedere gekopieeerd cdtje moeilijk..........dus als ik jou was zou ik LiteOn kopen maar goed met creative branders heb ik dus geen ervaring.........

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

De LiteOn brander, is ondanks zijn lage prijs vrij goed. Ik heb geen ervaringen met de 24 speed brander.
De 12*10*32 werkt erg goed en lekker goedkoop. Heeft die Creative die jij wil BurnProof (als je daar naar zoekt).

Mijn advies LiteOn. Hoop dat het helpt.

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

Blijf alsjeblieft weg bij die creative tinnefzooi!
Lite On is erg goed.

Oh ja joh!!!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Creative maakt zelf geen drives. De Creative 12/10/32 was eerst een rebadged OEM Plextor 12/10/32, maar later is deze vervangen door de Lite-On 12/10/32.

Meer info over de Creative vind je op http://www.ping.be/satcp/writer04.htm

Anyway, ik zou van Creative wegblijven. Ze hebben de hatelijke neiging om plots over te stappen op een andere fabrikant.

Bij de Creative 8/4/32 was het net hetzelfde verhaal. Dit was een OEM Plextor 8/4/32 die sterk onder de prijs verkocht werd. Natuurlijk werd deze drive enorm populair. Duidelijk reden genoeg voor Creative om de drive te vervangen door een veel goedkopere en slechtere Panasonic en Samsung... Ben je mooi gefopt als je dacht dat je een Plextor had gekocht :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt guys, LiteOn it is.

ViperGTS, hij staat in de pricewatch dus het zal wel goed zijn...

Weet iemand waar ik een review van de 24 speed LiteOn kan vinden?

Bedankt voor de hulp!! :)

• Noedelsupke
Op zaterdag 28 juli 2001 12:50 schreef Twiek het volgende:
Bedankt guys, LiteOn it is.

ViperGTS, hij staat in de pricewatch dus het zal wel goed zijn...

Weet iemand waar ik een review van de 24 speed LiteOn kan vinden?

Bedankt voor de hulp!! :)
1 tip: bestel niet zomaar bij ieder bedrijf wat je in de pricewatch ziet......en betaal zeker NIET vooraf.......heeft mij namelijk 350 piek teveel gekost :'(

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor, ik heb zo mijn vaste adresjes, en vooraf betalen doe ik NOOIT. Zenden ze niet onder rembours en is het een beetje in de buurt, dan haal ik het zelf, als dat niet kan dan ga ik gewoon naar een ander...;)

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 19:27

cruncher

wanna crunch someone?

Op zaterdag 28 juli 2001 16:14 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

1 tip: bestel niet zomaar bij ieder bedrijf wat je in de pricewatch ziet......en betaal zeker NIET vooraf.......heeft mij namelijk 350 piek teveel gekost :'(
Europc?!?!?

can you read my mind?

• Noedelsupke
Op zondag 29 juli 2001 01:05 schreef cruncher het volgende:

[..]

Europc?!?!?
nee bedrijf dat ondertussen failliet is:
www.pcsite.nl :r

PIII 800@804 Mhz

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Creative drives zijn troep. Ook CD en DVD dus. Maken veel lawaai en zijn niet echt snel.

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-04 23:13

Koelkasten

har har koelkast op je knar

Op zondag 29 juli 2001 04:45 schreef Zeega het volgende:
Creative drives zijn troep. Ook CD en DVD dus. Maken veel lawaai en zijn niet echt snel.
vind ik van niet ik heb nog ergens een creative 32 liggen cd-rom en ding heeft het altijd prima en snel gedaan zit nu in de server;) en wordt daarom bijna nooit meer gebruikt :)

Sommige mensen....

• Noedelsupke
Op zondag 29 juli 2001 04:45 schreef Zeega het volgende:
lawaai valt mee van mijn creative DVD.......enne als hij goed zou lezen zou mij dat lawaai ook niet boeien, maar hij leest verschrikkelijk slecht cdr(w)'s

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Topicstarter
Tja...Ik heb een Creative Encore 12x kit en daar ben ik zeer tevreden over, het enige wat mij na het installeren opviel was dat het nogal lang duurt voordat de lade opengaat nadat je de eject-knop hebt ingedrukt...Wat dat betreft was mijn Sony 5x DVD drive sneller, maar voor de rest geen problemen.

Vandaar de keus ook voor Creative, je weet wel, alles onder 1 dak en al dat soort flauwekul...:)

Wat doe ik nou steeds verkeerd met die #%*+! smilies??

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 20:43
zit nu met een samsung bakker, 8-8-32, brand perfect vind ik :)

maar die creative die ik eerst had was ik wat minder tevreden over, maar dat kan ook komen als ik het zo las door een andere slechte fabrikant >:)

• raw meat
  • Niet online

raw meat

Op maandag 30 juli 2001 01:11 schreef Twiek het volgende:
...:)

Wat doe ik nou steeds verkeerd met die #%*+! smilies??
mischien een spatie tussen laatste leesteken en smiley??

Oh ja joh!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ja Joh!!! :) :) :)

Bedankt!

• raw meat
  • Niet online

raw meat

Oh ja joh t'is gelukt zie ik ;)

Oh ja joh!!!

Verwijderd

Kan die liteon 24x ook safedisc 2 branden? Dan wil ik hem namelijk ook gaan kopen.
Hier is trouwens te zien hoe ziekelijk goedkoop dat ding is..
Pagina: 1