Monitor beugels

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 16:43
Ik zit te kijken naar een monitor beugel omdat mijn verhoging die ik zelf gemaakt heb niet geheel volgens arbo richtlijnen is. Nu valt me op dat vrij veel bureaumounts foutief in de pricewatsch worden geplaatst. Deze staan onder muurbeugels. Meestal is op het plaatje zelf al te zien dat het een bureau mount is en geen muurbeugel.

categorie: Muurbeugels
- Arctic Z2 Basic - dual monitor arm
- Arctic Z1 Basic
- Arctic Z2 Pro
zijn al 3 van de top 5 muurbeugels die geen muur beugels zijn...

Zit even verder te kijken, maar volgens mij is de catagory naam niet goed:
Onder muurbeugels, valt muurbeugels, bureau mount, eigenlijk alles om een monitor op een "alternatieve" manier te monteren...

[ Voor 15% gewijzigd door ge-flopt op 04-07-2019 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09-08 22:54
Wat is nu precies het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 16:43
Het probleem is, na even goed nadenken en verder onderzoek, dat alles qua ophanging van monitoren onder muurbeugels zijn geplaatst, terwijl niet alles een muurbeugel is. Het zijn ook bureau mount etc, eigenlijk is de bovenliggende naam incorrect, het zou eerder monitor beugel/bevestiging moeten heten... :P

[ Voor 11% gewijzigd door ge-flopt op 04-07-2019 22:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-08 18:24
Eigenaar van een Z2 pro, bevalt prima.

Helaas is het niet de meest populaire categorie ooit, dus ik vermoed dat er daardoor weinig aandacht aan besteed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-08 22:53

Mooijekind

Manager Product Content
We hebben ervoor gekozen om alle soorten bevestiging onder 1 centrale categorie te tonen zodat je niet teveel hoeft te zoeken.
Qua benaming hebben we gekozen voor muurbeugels omdat dit verreweg de meeste producten zijn.
We hebben wat synoniemen toegevoegd zodat je ook naar deze categorie wordt verwezen als je zoekt op plafondbeugel of bureaumount.

Zelfs de naam monitor beugelbevestiging zou niet juist zijn omdat er ook televisies of beamers bevestigd kunnen worden :-)