Mijn vraag is dus, ik heb onlangs een account aangemaakt op *snip*] en zij hebben een referral actie lopen. Wanneer ik nu op Google Search ga zoeken naar: *snip* referral kom ik op 2 referral links uit van andere personen, ik heb echt letterlijk het hele internet afgezocht hoe dit eventueel mogelijk is maar ik kan maar 1 ding vinden.
Linkje: *snip*
Hier hebben ze het over het platform van NuJij dat snel kom werken echter is dit al meerdere jaren geleden offline gehaald.
Het kan zijn dat mijn zoekopdrachten bij google niet 100% duidelijk zijn geweest waardoor ik t niet heb kunnen vinden, wanneer ik of google t niet kan vinden heb je altijd nog tweakers
Ik heb hier het forum doorgespit maar kon niks vinden dat echt gerelateerd is aan dit, correct me if i'm wrong.
Hopenlijk kan iemand me iets wijzer maken,
Shadixx0 - Jeffrey
Linkje: *snip*
Hier hebben ze het over het platform van NuJij dat snel kom werken echter is dit al meerdere jaren geleden offline gehaald.
Het kan zijn dat mijn zoekopdrachten bij google niet 100% duidelijk zijn geweest waardoor ik t niet heb kunnen vinden, wanneer ik of google t niet kan vinden heb je altijd nog tweakers
Ik heb hier het forum doorgespit maar kon niks vinden dat echt gerelateerd is aan dit, correct me if i'm wrong.
Hopenlijk kan iemand me iets wijzer maken,
Shadixx0 - Jeffrey
[ Voor 5% gewijzigd door Creepy op 04-07-2019 23:27 ]