Toon posts:

Melding "rond het instellen van je Chromebook af" blokkeren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Thijs23
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 25-09 20:15
Mijn vraag
Sinds kort werk ik op een Chromebook. In de Chrome browser krijg ik telkens het pop-up venster "rond de instellingen van je Chromebook af" Klik ik in dit pop-up venster op Proberen, dan ga ik naar de volgende pagins https://www.google.com/in...ign=switch&utm_content=nl

Hoe kan ik dit pop-up venstertje voorkomen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Asus Chromebook

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb alle paginaś diverse malen doorlopen en gezocht naar de plek om een vinkje te zitten bij "deze pagina niet meer tonen, o.i.d.

Alle reacties

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 19:39

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Ben je niet simpelweg halverwege gestopt en moet je nog een stap afronden? Daar lijkt het wel op namelijk. Zou anders niet kunnen bedenken waarom je na het afronden van de stappen die melding krijgt.

Welke stappen je allemaal moet doorlopen weet ik niet, want ik heb geen Chromebook. Maar zo ingewikkeld zijn die dingen nou ook weer niet. Niet iets in chrome://flags wat je hierover kan vinden (als dat bestaat op een Chromebook)?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thijs23
  • Laatst online: 25-09 20:15
Ik heb alle paginaś die volgen doorlopen maar nog niets gezien waarmee ik kan voorkomen dat deze pop up weer opnieuw komt.

• Jeanet67
  • Laatst online: 10-07-2019
Ik krijg ook steeds deze pop-up en heb ook alles al doorlopen.

• Freddy2012
  • Laatst online: 25-07-2019
I k krijs ook steeds deze pop-up en heb ook alles al doorlopen en gereset. Het ligt dus ook niet aan HP?

• WEBGAMING
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 00:27
Ik heb ook geen ervaring met Chromebooks, maar je moet die dingen toch wel kunnen resetten?
Ja dus. https://support.google.com/chromebook/answer/183084?hl=nl

Ik zou hem even resetten en opnieuw beginnen.

• Freddy2012
  • Laatst online: 25-07-2019
Volgens mij zit het in de account. Als je alles opnieuw instelt met een andere accountnaam, is de melding weg. Ik wil graag mijn oude account houden, heb dat ook al even verwijderd en weer teruggezet maar dan is de melding er ook weer.

• keetoo
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 25-10-2019
heb je hier mogelijk nog een oplossing voor gevonden ?

ik blijf dezelfde melding houden en krijg niet gevonden dit op te lossen

• iRinze
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:37
Erg vervelend, ik blijf de melding ook houden. Hoor graag als iemand hier een oplossing voor heeft.

• Animalcommencal
  • Registratie: juli 2015
  • Niet online
@keetoo
@Thijs23
@iRinze

Al de de antwoorden doornemen die hier staan, sommige zijn verborgen. Even goed kijken dus.

https://support.google.com/chromebook/thread/10029131?hl=en

• iRinze
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:37
@Thijs23 @Jeanet67 @Freddy2012 @keetoo

Ik heb een reactie ontvangen van een Google support medewerker en bij mij is het sinds vanmiddag opgelost :)
U kunt de volgende stappen volgen en dan kijken of het bericht nog steeds verschijnt:

Ga naar uw Google-account.
Selecteer 'Gegevens en personalisatie' in de lijst aan de linkerkant.
Scroll naar beneden naar 'Algemene voorkeuren voor het web'.
Voltooi de 'Taal', 'Invoertools', 'Toegankelijkheid' en 'Zoekinstellingen' instellingen.

Nadat u dit heeft gedaan kunt u uw Chromebook herstarten en vervolgens Google Chrome starten en kijken of het bericht er nog verschijnt
Ik ben benieuwd of jullie hier ook mee geholpen zijn. Succes!
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee