Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPTBPTBPT
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 03-07 17:42
Sinds kort schieten sommige websites na een aantal seconde door naar een adware pagina. Hierop staat het KPN logo en een vermelding dat ik een prijs zou hebben gewonnen. Op bijvoorbeeld Dumpert.nl krijg ik deze pagina altijd na 13 seconde. Ik moet dan handmatig weer naar de vorige pagina gaan. Na 13 seconden krijg ik de reclamepagina opnieuw.

Hoe kan ik dit verhelpen? Overigens heb ik het probleem niet op tweakers.net. Wel weer op bijvoorbeeld metalstorm.net

Ios 12.1. Bij voorkeur geen update.

[ Voor 9% gewijzigd door BPTBPTBPT op 04-07-2019 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wromsi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-04 13:05
Heb je een profiel geïnstalleerd van bijvoorbeeld een VPN of mobile data saver app? Je kunt dit controleren via Instellingen > Algemeen > Profielen
Zo ja, verwijder deze maar eens :+

[ Voor 11% gewijzigd door Wromsi op 04-07-2019 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnedhardware
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-07 18:41
Ik had deze laatst bij het bezoeken van funda. Ik denk dat het gewoon een schrale adverteerder is
Add1

Als je de prijs wil claimen ben je een abonnement aan het afsluiten (onduidelijk waarvoor) waarbij je kans maakt. Edit: zie de kleine letters bovenin. Schraal om na 3 maanden pas de afschrijving te doen. Dat verband leg je dan echt niet meer.
Add2

Edit: mischien zit die adverteerder ook in in-app adds?

[ Voor 14% gewijzigd door burnedhardware op 04-07-2019 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:06
Ik heb hier ineens ook soms last van.
En het profiel dat je vraagt om te verwijderen is van één van mijn emailclients. Die ga ik natuurl8jk niet verwijderen.
Kan het alleen daar aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Update installeren, 12.1 heeft de bug waarmee je met 1 enkel bericht een iOS device in een springboard loop kan brengen.

Los van je device (die je waarschijnlijk gejailbreakt hebt?) heb je vast wel andere apparaten in huis, hebben die ook problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPTBPTBPT
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 03-07 17:42
Ik heb wel een tijdje geleden poging gedaan om te jailbreaken. Hiervoor heb ik inderdaad een profiel ingesteld. Dez eheb ik net verwijderd. Eens kijken of dat helpt!

Edit: helaas.

En alleen de ipad heeft dit probleem.

[ Voor 20% gewijzigd door BPTBPTBPT op 04-07-2019 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:07
Ik heb zelf de app 1 blocker geïnstalleerd. Ik blokeer niet alle adds (want de mensen van de sites die ik bezoek moeten ook eten) maar, als er eentje zich misdraagt gaat die direct de blacklist in bij mij.

Misschien het domein achterhalen en in zo'n app zetten?
Pagina: 1