Dag allemaal,
na een heel wat jaartjes een game laptop te hebben gebruikt neem ik nu weer de stap naar een game pc.
Ik heb door de Best Buy Guides heen gekeken en op de verschillende fora rond gelezen en ben tot onderstaand gekomen. Zouden jullie hier een blik op willen werpen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met deze pc gaan gamen. De games zoals The Witcher 3, Cyberpunk 2077 wanneer deze uitkomt, battlefield games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 900 en 1000 euro had ik zelf in gedachten, een beetje speling wat dat betreft.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf het volgende samen gesteld:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb op dit moment geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als de pc stiller kan dan ga ik daar voor, de pc komt namelijk in de woonkamer te staan.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben benieuwd wat jullie van deze build die ik nu heb samen gesteld vinden. Past dit uberhaupt allemaal bij elkaar?! Het is voor mij een tijdje geleden dat ik iets heb samen gesteld namelijk.
Ik sta open voor suggesties en aanbevelingen! Ik heb redelijk wat componenten heen en weer geswitcht en vervangen waardoor ik nu een beetje door de bomen het bos niet meer zie en bevestiging nodig heb of dit nu wel of niet goed is.
Alvast bedankt!
na een heel wat jaartjes een game laptop te hebben gebruikt neem ik nu weer de stap naar een game pc.
Ik heb door de Best Buy Guides heen gekeken en op de verschillende fora rond gelezen en ben tot onderstaand gekomen. Zouden jullie hier een blik op willen werpen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met deze pc gaan gamen. De games zoals The Witcher 3, Cyberpunk 2077 wanneer deze uitkomt, battlefield games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 900 en 1000 euro had ik zelf in gedachten, een beetje speling wat dat betreft.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf het volgende samen gesteld:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 134,90 | € 134,90 |
1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 75,- | € 75,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC | € 358,- | € 358,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define C | € 74,- | € 74,- |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 28,88 | € 28,88 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 77,- | € 77,- |
1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 550W | € 66,50 | € 66,50 |
1 | Solid state drives | Intel 660p 512GB | € 62,- | € 62,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 876,28 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb op dit moment geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als de pc stiller kan dan ga ik daar voor, de pc komt namelijk in de woonkamer te staan.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben benieuwd wat jullie van deze build die ik nu heb samen gesteld vinden. Past dit uberhaupt allemaal bij elkaar?! Het is voor mij een tijdje geleden dat ik iets heb samen gesteld namelijk.
Ik sta open voor suggesties en aanbevelingen! Ik heb redelijk wat componenten heen en weer geswitcht en vervangen waardoor ik nu een beetje door de bomen het bos niet meer zie en bevestiging nodig heb of dit nu wel of niet goed is.
Alvast bedankt!