Toon posts:

Javascript faalt door fout in rml_toolbar.js

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vanmiddag werkt het klikken op smileys in de editor niet meer. Ik krijg ook geen lijst met namen meer als ik @<naam> type. Lijkt er dus op dat Javascript minder goed werkt op gathering.tweakers.net.

In de debug console zie ik een 'uncaught syntax error rml_toolbar.js:1. Object idv: "user opted out via (optout or dnt)"

Meest recente versie van Chrome op Windhoos 7 (ik weet het ;))

Afbeeldingslocatie: http://jsoft.nl/tweakers_js_fout.png

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2019 19:02 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@Verwijderd :?
Ik denk dat er iets anders stuk is bij je, want bovenstaand werd net gewoon aangevuld en ingevuld met een klik.

Of @crisp heeft het net snel gefixt. :P

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Damn! Ik werd uitgelogd en moest in gevecht met Google's ben-ik-wel-een-mens-gedoe :D

Morgen kjiken of ik mijn eigen account weer in kan ;)

Verwijderd

Topicstarter
Probleem blijft. Inloggen via andere browser of in privacy mode en alles werkt weer.

Zit een fout in jullie javascript code bij het zetten van privacy cookies. Ik heb op een andere site aangevinkt dat ik géén tracking cookies van de persgroep wil. Jullie code faalt nu bij de consent-code.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Probeer je cache eens te legen :) Aan onze kant zie ik niets vreemds, en blijkbaar hebben anderen hier ook geen last van dus dan is het vermoeden dat het probleem toch aan jouw kant zit...

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Als ik m’n cache en cookies opschoon krijg ik cookies en reclame van de persgroep (of andere partij) waar ik eerder bezwaar tegen heb gemaakt.

Probleem zit in de salesforce (zo uit mn hoofd) js code. Je geeft daar netjes een error handler mee, die wordt ook aangeroepen, maar de exception vang je niet af. Wellicht dat je in de error handler een return value moet gebruiken.

Ben te oud en ervaren om me te overtuigen door ‘niemand klaagt’ ;) Wellicht dat andere tweakers alleen klagen over privacy en cookies gewoon accepteren :D

Morgen even screenshot maken van dat stukje js.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

@Verwijderd nee, niet je cookies, alleen je cache. De SyntaxError die je krijgt wordt mogelijk veroorzaakt door een gecachede corrupte versie van rml_toolbar.js, welke verantwoordelijk is voor de editor features op het forum.

De tweede melding 'user opted out...' staat daar helemaal los van en heeft daar ook geen invloed op. Sterker nog: die melding zie ik ook in mijn console en is vziw als zodanig ook geen foutmelding of anderszins een teken dat er iets fout gaat.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
@crisp ik ben schuldig aan ernstige eigenwijzigheid. Dank dat je me daar op attendeerde :o
Pagina: 1