Unlocken

Pagina: 1
Acties:

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013
Misschien dat ik op dit forum wel antwoord krijg >:) Ik heb dus m'n TBird geunlocked en het lijkt het goed te doen, alleen wil het ding niet boven de 10,5. Als ik hem op 11 of hoger zet dan haalt ie 2 punten ervan af. Oftewel: 11 wordt 9, 11,5 wordt 9,5 etc. Wat is er aan de hand, opnieuw streepies zetten of is mijn processor gewoon niet goed?
Mobo A7V met dipswitches, processor 10X (1ghz) TBird.

MechWarrior || Monsters Game

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Ik denk zelf dat 1 van de L1 bruggen niet goed verbonden is... dan klopt het inderdaad dat de waardes niet kloppen :)

Dus gewoon ff de streepjes opnieuw zetten denk ik :)

• GambitRS
beetje raar, want 9.0, 9.5, 10.0 en 10.5 doen het allemaal wel goed, alleen hoger haalt ie steeds 2 punten van de score af.

• GambitRS
Wat is trouwens beter, HB, H2 of H4? Heb het nu gedaan met H2.

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Wat voor MobO heb je?

Ken namelijk mensen die daar ook last van hebben en die hebben een MSI Pro 2A

Ik heb een K7T Turbo en ik heb er geen last van maar mischien dat het bij jou de oorzaak zou kunnen wezen.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:32
Idd even opnieuw inkleuren..
Ik had het ook.. de gekste combinaties..
Maar ff opnieuw gedaan en klaar.

• GambitRS
heb het nu overnieuw gedaan met H4, nu heb ik bijna hetzelfde probleem alleen reset ie de multiplier naar 10 als ie op 11 staat, 10,5 op 11,5 en helaas weer 10 op 12. Toch maar eens HB proberen dan, hoger dan H4 heb ik iig niet in de winkel zien liggen.

Verwijderd

[topic=184352]

Dat probleem heb ik ook bij Traag gehad, gisteren ben ik met een paar man bij hem langsgeweest en die kregen het ook niet voor elkaar. Ligt bij Traag dus echt aan de hardware, niet aan het kleuren :)

Ik zou als ik jou was nog even goed gaan kleuren, als sommige multipliers het wel goed doen heb je fout gekleurd, bij Traag deed geen 1 MP het.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:58

Arno

PF5A

--> [forum=22] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1