Ik denk zelf dat 1 van de L1 bruggen niet goed verbonden is... dan klopt het inderdaad dat de waardes niet kloppen 
Dus gewoon ff de streepjes opnieuw zetten denk ik
Dus gewoon ff de streepjes opnieuw zetten denk ik
beetje raar, want 9.0, 9.5, 10.0 en 10.5 doen het allemaal wel goed, alleen hoger haalt ie steeds 2 punten van de score af.
Wat voor MobO heb je?
Ken namelijk mensen die daar ook last van hebben en die hebben een MSI Pro 2A
Ik heb een K7T Turbo en ik heb er geen last van maar mischien dat het bij jou de oorzaak zou kunnen wezen.
Ken namelijk mensen die daar ook last van hebben en die hebben een MSI Pro 2A
Ik heb een K7T Turbo en ik heb er geen last van maar mischien dat het bij jou de oorzaak zou kunnen wezen.
Idd even opnieuw inkleuren..
Ik had het ook.. de gekste combinaties..
Maar ff opnieuw gedaan en klaar.
Ik had het ook.. de gekste combinaties..
Maar ff opnieuw gedaan en klaar.
heb het nu overnieuw gedaan met H4, nu heb ik bijna hetzelfde probleem alleen reset ie de multiplier naar 10 als ie op 11 staat, 10,5 op 11,5 en helaas weer 10 op 12. Toch maar eens HB proberen dan, hoger dan H4 heb ik iig niet in de winkel zien liggen.
Verwijderd
[topic=184352]
Dat probleem heb ik ook bij Traag gehad, gisteren ben ik met een paar man bij hem langsgeweest en die kregen het ook niet voor elkaar. Ligt bij Traag dus echt aan de hardware, niet aan het kleuren
Ik zou als ik jou was nog even goed gaan kleuren, als sommige multipliers het wel goed doen heb je fout gekleurd, bij Traag deed geen 1 MP het.
Dat probleem heb ik ook bij Traag gehad, gisteren ben ik met een paar man bij hem langsgeweest en die kregen het ook niet voor elkaar. Ligt bij Traag dus echt aan de hardware, niet aan het kleuren
Ik zou als ik jou was nog even goed gaan kleuren, als sommige multipliers het wel goed doen heb je fout gekleurd, bij Traag deed geen 1 MP het.
--> [forum=22] <--
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1