Bookmark en een verwijderd bericht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:19

gws24

Thinking is hard!

Topicstarter
Ik volg meerdere centrale/grote topics en normaal gesproken bookmark ik de laatste reactie zodat ik de volgende keer vanaf daar verder kan lezen. Als de laatste reactie die ik gebookmarked heb echter verwijderd wordt door een mod dan leid mijn bookmark mij naar een error pagina. An sich niet een super groot probleem maar wel irritant aangezien ik het topic dan moet gaan opzoeken in de forumlijst. Zou het mogelijk zijn om zo'n bookmark automatisch te laten verwijzen naar de post daarvoor?

Denk het niet maar het kan geen kwaad om te vragen toch? ;)

edit: Misschien een tussen oplossing: geef een algemene link naar het topic waar de verwijderde post in stond zodat die niet apart hoeft te worden opgezocht.

[ Voor 12% gewijzigd door gws24 op 04-07-2019 18:46 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

gws24 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 18:44:
edit: Misschien een tussen oplossing: geef een algemene link naar het topic waar de verwijderde post in stond zodat die niet apart hoeft te worden opgezocht.
Daar is ooit eens naar gevraagd, of dat mogelijk is, kan het topic echter niet zo gauw vinden.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Replys worden in de regel niet hard verwijderd, maar verplaatst naar een eigen topic in het prullebak-subforum wat in de basis een subforum zoals ieder andere, maar dan een die alleen bepaalde crewleden zien.

Maar verplaatsen van een reply gebeurt niet alleen naar de prullenbak, ook naar andere topics of een eigen nieuw topic. En dan wil de een dat de bookmark blijft wijzen naar het originele topic en de ander wil dat het wijst naar de originele reply dat nu in een ander topic staat. Waar de een misschien wel en de ander geen toegang toe heeft.

Ik vraag me daarom af of er wel een ideale oplossing is. De tussenoplossing lijkt mij dan het best haalbare: bij maken van een bookmark van een reply meteen zowel de reply als het topic bookmarken.

Of handmatig dan zelf het topic ipv de reply bookmarken maar dat kan nu al.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)