Poehoehoe super super super

Pagina: 1
Acties:
  • 458 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristiaanBlauw
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 07-07-2020
Je zal maar genaaid voelen..
Jeetje!

Ik zit net naar de benchmarks te kijken van de 2060 & 2070 super. Zo wordt de 2060 wel heel aantrekkelijk.

Dit is toch eigenlijk gewoon een naaistreek naar hun eigen consument? Er wordt altijd wel gezegd wachten, wachten, wachten maar dit slaat eigenlijk nergens op!

Zou het advies voor aankomende Navi RX gebruikers nou ook zijn " Wacht nog maar even een half jaartje?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reb3lzrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 09:16
Ik mis nog heel even de vraag...

Ach, de markt gaat door en er komen nieuwe producten op. Had je je minder genaaid gevoeld als ze 'm de 3060 en 3070 hadden genoemd? Of de 2060TI en de 2070TI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:39
ik heb een 1070 moet ik me nu genaaid voelen omdat de 2070 sneller is en de 2060 nu ook sneller is?
Dat is hoe het is binnen een half jaar is je tech outdated en als je je niet inleest dan kan dat nog wel eens sneller zijn omdat je dus niet weet dat er wat nieuws aan komt en je nog op het laatste moment wat 'ouds' koopt.

Moeten mensen met een volkswagen golf 2018 zich ook genaaid voelen als modelletje 2020 er is? Met die insteek is de hele wereld butthurt.

Je moet iets kopen wat op dat moment al jouw boxjes van verwachtingen aanvinkt en niet meer achterom kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:43

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Probeer het nog eens als je weer wat samenhangends kan schrijven.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.