Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pennydumb
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 29-11-2024
Hoi allen,

Ik ben onlangs afgestudeerd met een bachelor in bedrijfseconomie. Nu heb ik echter al van jongs af aan affiniteit met ICT en zie ik mezelf eigenlijk meer programmeren later (via codeacademy ook al een stuk SQL geleerd en merkte dat ik dit erg interessant vind). Zijn hier toevallig mensen die na een bepaalde hbo-bachelor zichzelf hebben omgeschoold tot ICT'er/programmeur? En waar etc..

Alvast bedankt

;)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 20:30
Met deze markt, ga gewoon soliciteren op een junior developer functie, zoek traineeships etc.. Iedereen die kan demonsteren een beetje verstand te hebben kan tegenwoordig door organisaties worden opgeleid tot IT'er. Als jij dat zoekt in een DEV/DBA functie heb je een aardig grote kans van slagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 09:52
Met bedrijfseconomie en een affiniteot voor software hoef je geen gekke sprongen te maken. Er zijnheel veel banen voor data scientists. Vanuit zo'n baan trek je steeds meer development taken naar je toe en zo wordt je geleidelijk data engineer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 13:37

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Aangezien hier al heel veel topics over bestaan en we verwachten dat je zélf enig onderzoek hebt gedaan voordat je een topic opent, gaat deze op slot.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Dit topic is gesloten.