I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500
I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500
Ik had mijne ook pas september verwacht maar hij is vrijdag geshipped. Enkel werken ze samen met GLS ( aka the worst of worst pakjesdienst ) en is hij ergens het land aan het verkennen tussen warehouses van hun....maubaan schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:57:
heeft iemand hier ervaring mee?
Normaal zou ik hem dus wel ergens deze week moeten aankrijgen maar zeker ben je nooit met GLS.
Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3
Ik heb de complete set nodig dus dit zal iets langer duren waarschijnlijk.
Ik zie inderdaad online dat nu steeds meer mensen de index op de mat krijgen.
Hopelijk krijg ik ook zsm een mail.
Is inmiddels binnen hier. Er blijken nog wat issues te zijn met het geluid ( wordt niet altijd gevonden ) en met meldingen m.b.t. tethering. Beide schijnen met een Nvidia-update te verhelpen te zijn.maubaan schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:52:
Excuses voor mijn later reactie.
Ik heb de complete set nodig dus dit zal iets langer duren waarschijnlijk.
Ik zie inderdaad online dat nu steeds meer mensen de index op de mat krijgen.
Hopelijk krijg ik ook zsm een mail.
Verder is de bril een flinke verbetering als het gaat om mijn Rift en Vive. Ik gebruik hem veel voor flightsims en kan nu beter kleine instrumenten aflezen.
Verder heb ik gemerkt dat nog niet alle applicaties zijn ingesteld op de nieuwe controllers. Ze laten nog de knoppen van de Rift en Vive controllers zien, dus het is af en toe nog even schipperen tot er een update komt.
Het draagcomfort vind ik niet wezenlijk anders dan de Rift of de Vive. Ook deze drukt nog steeds ( te) stevig op je hoofd wanneer je de lichtinval van buitenaf tot een minimum wil beperken.
Win11 Pro 64, 64 GB Asus Z690 Prime, i7-12700K, Watercooling, RTX4090, Valve Index, HP Reverb G2, Oculus Quest 3
Hoe is het qua hitte van de bril?
ik lees online nogal wat afwisselende berichten over uitdrogen van de ogen en als je intensief bezig bent het wel heel warm word in de bril.
Tot nu toe nog steeds geen update gehad van Valve over de bril
Bedankt voor het delen van je ervaring.Reinhard schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:13:
[...]
Is inmiddels binnen hier. Er blijken nog wat issues te zijn met het geluid ( wordt niet altijd gevonden ) en met meldingen m.b.t. tethering. Beide schijnen met een Nvidia-update te verhelpen te zijn.
Verder is de bril een flinke verbetering als het gaat om mijn Rift en Vive. Ik gebruik hem veel voor flightsims en kan nu beter kleine instrumenten aflezen.
Verder heb ik gemerkt dat nog niet alle applicaties zijn ingesteld op de nieuwe controllers. Ze laten nog de knoppen van de Rift en Vive controllers zien, dus het is af en toe nog even schipperen tot er een update komt.
Het draagcomfort vind ik niet wezenlijk anders dan de Rift of de Vive. Ook deze drukt nog steeds ( te) stevig op je hoofd wanneer je de lichtinval van buitenaf tot een minimum wil beperken.
Wanneer had je de reservering geplaatst? En is de resolutie nu zodanig dat je echt alles goed kunt lezen in je flightsim? Of zijn er toch nog wel onleesbare delen?
Mocht er iemand binnen nu en 7 dagen een valve index willen kopen let me know via een DM. dan kan je mijn invite gebruiken!
> Is inmiddels binnen hier. Er blijken nog wat issues te zijn met het geluid ( wordt niet altijd gevonden ) en met meldingen m.b.t. tethering. Beide schijnen met een Nvidia-update te verhelpen te zijn.Reinhard schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:13:
[...]
Is inmiddels binnen hier. Er blijken nog wat issues te zijn met het geluid ( wordt niet altijd gevonden ) en met meldingen m.b.t. tethering. Beide schijnen met een Nvidia-update te verhelpen te zijn.
- Dit heb ik ook, maar dat is omdat de geluid scherm niet geupdatet wordt (probeer dan geluidsinstellingen) of dat mensen nvidia high definition audio hebben uitgeschakeld.
> Verder is de bril een flinke verbetering als het gaat om mijn Rift en Vive. Ik gebruik hem veel voor flightsims en kan nu beter kleine instrumenten aflezen.
- Zelf om eerlijk te zijn ben ik niet geheel te spreken over de beeld kwaliteit. ipv screen door zie ik verticale lijnen, wat lijkt op SDE maar dan met een RGB achtige kleur (meer groenig), ik heb pas geleden mijn Rift S verkocht en vond de kwaliteit daarvan beter (of tenminste dat was mijn indruk toen ik een test uitvoerde voor verkoop). Dit valt vooral op als je beweegt bijvoorbeeld je hoofd links en rechts.
- Wel heeft de Valve Index een stuk groter sweet spot in mijn geval, maar dan wel weer een nadeel dat de god rays super erg is! In praktijk valt het op zich mee omdat er altijd kleuren om je heen is.
- Zwart is een beetje grijs; maar dat vind ik zelf niet heel erg.
Voor de rest; nog geen problemen mee gehad. Naar mijn weten. Controller heb ik nog niet daar wacht ik nog even mee.