Enocean als Standaard

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJCBergmans
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-01-2022
Zou graag meer aandacht voor deze standaard willen hebben die met het Duitse product Homee een betrouwbare domotica oplossing kan bieden. Vooral de energy harvesting oplossingen hebben mijn voorkeur omdat je milieu technisch geen stand-by stroom verbruikt en geen milieu belastende batterijen hoeft bij te houden.
Merken als Eltako etc. bieden mooie dimmers en schakelaars die erg professioneel zijn in te bouwen.
Ga mijn nieuwe huis er helemaal mee uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e-sim
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-02 18:39
Beste, ik heb het EnOcean systeem van Eltako, wil het uitbreiden met Wibutler maar gaat nog niet vlekkeloos. Jij daar misschien meer ervaring mee? iemand anders die veel verstand heeft van Eltako die ik kan benaderen?

dank
elwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HJCBergmans schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 13:37:
Zou graag meer aandacht voor deze standaard willen hebben die met het Duitse product Homee een betrouwbare domotica oplossing kan bieden. Vooral de energy harvesting oplossingen hebben mijn voorkeur omdat je milieu technisch geen stand-by stroom verbruikt en geen milieu belastende batterijen hoeft bij te houden.
Merken als Eltako etc. bieden mooie dimmers en schakelaars die erg professioneel zijn in te bouwen.
Ga mijn nieuwe huis er helemaal mee uitvoeren.
Hoe ver ben je?
Ik kijk ook naar Homee en ben erg benieuwd!