Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gamingpc met alle toebehoren voor <1500

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen allen,

voor mijn broertje wil ik een PC in elkaar gaan zetten, maar ik ben nog niet echt heel erg ervaren in het samenstellen van een goede set, dus ik hoor graag wat jullie van deze compositie vinden. het budget is maximaal 1500 en liever iets minder, en binnen deze prijs het liefst 2 monitoren.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij gaat er voornamelijk mee gamen, maar ook wel af en toe huiswerk mee maken. De games zijn grafisch niet heel veeleisend, maar het is natuurlijk wel lekker om een beetje mooi beeld te hebben. De voornaamste games zullen Rust, Anno 1800, CIV6 en EU4 zijn. BF etc heeft hij zijn PS4 voor.

Wat mag het systeem gaan kosten?
voor alles samen niet meer dan 1500, dus inclusief monitoren geluid en toetsenbord etc

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
neen, alles nieuw

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst een snelle SSD met een beetje goed formaat, een extra HD is dan niet meer nodig.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de kast komt onder een bureau te staan, dus zal niet in het zicht staan. kleurtjes of een fancy kast is dus volledig overbodig. een beetje klein formaat is mooi meegenomen voor een studentenkamer.

Ga je overklokken?
Neen

Wat verwacht je van ons?
ik hoop dat jullie een beetje advies kunnen geven over de onderstaande build, als 't goed is past alles bij elkaar, maar aangezien ik dit niet heel vaak doe kan het nog wel eens zijn dat ik iets over het hoofd zie. Tips en opbouwende kritiek zijn van harte welkom!

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed€ 175,-€ 175,-
1MoederbordenASRock B450M Pro4-F€ 69,-€ 69,-
1VideokaartenMSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC€ 358,-€ 358,-
1BehuizingenFractal Design Focus G Mini€ 46,50€ 46,50
2MonitorenAOC C24G1 Rood, Zwart€ 179,-€ 358,-
1BesturingssystemenMicrosoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI€ 94,25€ 94,25
1PC speakersetsLogitech Z333€ 42,90€ 42,90
1ToetsenbordenSharkoon Skiller (Qwerty US)€ 19,99€ 19,99
1MuizenSharkoon Skiller SGM1 Optical Gaming Mouse€ 34,99€ 34,99
1Geheugen internCorsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 77,-€ 77,-
1Voedingenbe quiet! Pure Power 11 500W CM€ 69,95€ 69,95
1Solid state drivesIntel 660p 1TB€ 104,-€ 104,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.449,58

Alle reacties

• Erazher
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:02
Wacht nog een weekje of twee, volgende week (na zondag7 Juli ) komen de nieuwe CPU, Grafische kaart en moederborden voor AMD uit.

Nog te spreken over NVIDIA die zijn nieuwe super kaarten uit brengt op 9 juli.
Hierbij kunnen ook prijzen veranderen.

Deze kunnen je huidige setting best veel veranderen.

Verwijderd

Topicstarter
dat is een goede tip dank je!

is het dan verstandig om de nieuwere videokaart te scoren of deze als hij in prijs verlaagt wordt?

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Ik verwacht eerder dat de normale RTX 2060, 2070 en 2080 in prijs zullen dalen :P

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Wacht 2 weken en je kan met je budget 10-15% meer performance scoren.

Maaruh, de nieuwe hardware van zowel AMD als Nvidia waren de afgelopen maanden niet te missen, zeker als je onderdelen voor een PC op t oog hebt, iets met steen en leven? :P

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Verwijderd

Topicstarter
millman schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 19:28:
Wacht 2 weken en je kan met je budget 10-15% meer performance scoren.
ah, dat scheelt zeker!
Maaruh, de nieuwe hardware van zowel AMD als Nvidia waren de afgelopen maanden niet te missen, zeker als je onderdelen voor een PC op t oog hebt, iets met steen en leven? :P
klopt helemaal hahahaha
ik heb afgelopen weken/maanden vrijwel niet gekeken en nu gewoon eens gekeken wat op dit moment een beetje binnen budget past. had het nieuws er ook even bij moeten pakken 8)7
Pagina: 1