Goedemorgen allen,
voor mijn broertje wil ik een PC in elkaar gaan zetten, maar ik ben nog niet echt heel erg ervaren in het samenstellen van een goede set, dus ik hoor graag wat jullie van deze compositie vinden. het budget is maximaal 1500 en liever iets minder, en binnen deze prijs het liefst 2 monitoren.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij gaat er voornamelijk mee gamen, maar ook wel af en toe huiswerk mee maken. De games zijn grafisch niet heel veeleisend, maar het is natuurlijk wel lekker om een beetje mooi beeld te hebben. De voornaamste games zullen Rust, Anno 1800, CIV6 en EU4 zijn. BF etc heeft hij zijn PS4 voor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
voor alles samen niet meer dan 1500, dus inclusief monitoren geluid en toetsenbord etc
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
neen, alles nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst een snelle SSD met een beetje goed formaat, een extra HD is dan niet meer nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de kast komt onder een bureau te staan, dus zal niet in het zicht staan. kleurtjes of een fancy kast is dus volledig overbodig. een beetje klein formaat is mooi meegenomen voor een studentenkamer.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
ik hoop dat jullie een beetje advies kunnen geven over de onderstaande build, als 't goed is past alles bij elkaar, maar aangezien ik dit niet heel vaak doe kan het nog wel eens zijn dat ik iets over het hoofd zie. Tips en opbouwende kritiek zijn van harte welkom!
voor mijn broertje wil ik een PC in elkaar gaan zetten, maar ik ben nog niet echt heel erg ervaren in het samenstellen van een goede set, dus ik hoor graag wat jullie van deze compositie vinden. het budget is maximaal 1500 en liever iets minder, en binnen deze prijs het liefst 2 monitoren.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij gaat er voornamelijk mee gamen, maar ook wel af en toe huiswerk mee maken. De games zijn grafisch niet heel veeleisend, maar het is natuurlijk wel lekker om een beetje mooi beeld te hebben. De voornaamste games zullen Rust, Anno 1800, CIV6 en EU4 zijn. BF etc heeft hij zijn PS4 voor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
voor alles samen niet meer dan 1500, dus inclusief monitoren geluid en toetsenbord etc
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
neen, alles nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst een snelle SSD met een beetje goed formaat, een extra HD is dan niet meer nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de kast komt onder een bureau te staan, dus zal niet in het zicht staan. kleurtjes of een fancy kast is dus volledig overbodig. een beetje klein formaat is mooi meegenomen voor een studentenkamer.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
ik hoop dat jullie een beetje advies kunnen geven over de onderstaande build, als 't goed is past alles bij elkaar, maar aangezien ik dit niet heel vaak doe kan het nog wel eens zijn dat ik iets over het hoofd zie. Tips en opbouwende kritiek zijn van harte welkom!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4-F | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC | € 358,- | € 358,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 46,50 | € 46,50 |
| 2 | Monitoren | AOC C24G1 Rood, Zwart | € 179,- | € 358,- |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 94,25 | € 94,25 |
| 1 | PC speakersets | Logitech Z333 | € 42,90 | € 42,90 |
| 1 | Toetsenborden | Sharkoon Skiller (Qwerty US) | € 19,99 | € 19,99 |
| 1 | Muizen | Sharkoon Skiller SGM1 Optical Gaming Mouse | € 34,99 | € 34,99 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 77,- | € 77,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 500W CM | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 104,- | € 104,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.449,58 | ||