Goededag,
ik heb een Android AutoRadio (tablet) met Android9 erop.
nu ben ik op zoek naar een app voor mijn carkit, dus waar hij via bluetooth met mijn telefoon verbind en gemakkelijk mijn contacten mee kan bellen (liefst via voice commando).
Gebruik een Samsung S8 smartphone.
Al meerdere app geprobeerd in de play store maar is allemaal niet wat ik zoek.
ook via XDA Developers de vraag gesteld.
Het gaat om een Wondefoo Android9 radio
de carkit is dus dezelfde Android autoradio :-) waar bluetooth op zit.
de app moet dus geinstalleerd worden op de android radio/tablet. en moet via bluetooth verbinden met mijn telefoon in de auto.
daarnaast moet hij dus mijn contacten kunnen lezen en ik gemakkelijk een contact kunnen aankiezen (liefst via Voice)
De spraakinstructies lopen dan via de tablet (carkit is in dit geval dus de tablet/radio),
ik heb oa Bluetooth Auto al geprobeerd en wat standaard apps in de Play Store weet ze niet allemaal meer zo.
ik heb een Android AutoRadio (tablet) met Android9 erop.
nu ben ik op zoek naar een app voor mijn carkit, dus waar hij via bluetooth met mijn telefoon verbind en gemakkelijk mijn contacten mee kan bellen (liefst via voice commando).
Gebruik een Samsung S8 smartphone.
Al meerdere app geprobeerd in de play store maar is allemaal niet wat ik zoek.
ook via XDA Developers de vraag gesteld.
Het gaat om een Wondefoo Android9 radio
de carkit is dus dezelfde Android autoradio :-) waar bluetooth op zit.
de app moet dus geinstalleerd worden op de android radio/tablet. en moet via bluetooth verbinden met mijn telefoon in de auto.
daarnaast moet hij dus mijn contacten kunnen lezen en ik gemakkelijk een contact kunnen aankiezen (liefst via Voice)
De spraakinstructies lopen dan via de tablet (carkit is in dit geval dus de tablet/radio),
ik heb oa Bluetooth Auto al geprobeerd en wat standaard apps in de Play Store weet ze niet allemaal meer zo.
[ Voor 41% gewijzigd door KJTDominicus op 04-07-2019 10:23 ]