Ik wil graag mijn huidige opstelling uitbreiden naar Multiroom i.v.m. verhuizing.
Mijn huidige opstelling:
Versterker: Marantz SR6011
Front speakers: Q-Accoustics 3020
Rear speakers: Q-Accoustics 3010
Center speakers: Q-Accoustic 3090
Subwoofer: Bk XLS200
Nu wil ik graag naar multiroom toe, en 1 of 2 speakers bij de eethoek plaatsen (bijv 2x HEOS 3 of 1x HEOS 5). (sta ook zeker open voor ander merken/systemen/oplossingen)
Nu zit te denken de versterker te vervangen door een NR1608 i.v.m. HEOS en Airplay 2 ondersteuning. Maar nu zie ik ook een Denon AVR-X2400h/AVR-X2500h welke voor een leuke prijs te koop zijn.
Ik twijfel alleen of het verstandig is mijn SR6011 hiervoor in te ruilen? Ik denk niet dat ik met mijn speakers vermogen te kort ga komen, hoe denken jullie over mijn situatie.
Eventuele andere tips zijn uiteraard ook welkom!
Mijn huidige opstelling:
Versterker: Marantz SR6011
Front speakers: Q-Accoustics 3020
Rear speakers: Q-Accoustics 3010
Center speakers: Q-Accoustic 3090
Subwoofer: Bk XLS200
Nu wil ik graag naar multiroom toe, en 1 of 2 speakers bij de eethoek plaatsen (bijv 2x HEOS 3 of 1x HEOS 5). (sta ook zeker open voor ander merken/systemen/oplossingen)
Nu zit te denken de versterker te vervangen door een NR1608 i.v.m. HEOS en Airplay 2 ondersteuning. Maar nu zie ik ook een Denon AVR-X2400h/AVR-X2500h welke voor een leuke prijs te koop zijn.
Ik twijfel alleen of het verstandig is mijn SR6011 hiervoor in te ruilen? Ik denk niet dat ik met mijn speakers vermogen te kort ga komen, hoe denken jullie over mijn situatie.
Eventuele andere tips zijn uiteraard ook welkom!
Fly or Die