Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroeni22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-05 13:15
Hallo allen,

Ik zie op Tweakers.net en iets duidelijker op Hardware.info een flinke daling in de minimumprijs van de iPhone X van 5 - 23 september 2018, namelijk naar €333,-
Nu wil ik graag een nieuwe iPhone X kopen, maar weet een van jullie of dat een fout is in de grafiek of dat dit een actie is die misschien dit jaar in september wel weer terugkeert en zoja, bij welke retailer?
Was dit misschien een speciale actie voor studenten van Surfspot?

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:24
Dat kan niet anders dan een fout in een datafeed van een winkel zijn geweest. Je gaat echt nergens een iPhone X voor die prijs kunnen kopen (behalve misschien tweedehands en zwaar mishandeld).

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:58
Is een fout. Die hoef je niet onder de 800 euro te verwachten. Kortingen op Apple-apparaten zijn doorgaans een paar tientjes en dan zijn de winkels vaak nog niet goedkoper dan de laagst geprijsde aanbieder in de Pricewatch.

[ Voor 56% gewijzigd door NotSoSteady op 04-07-2019 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk eigenlijk niet dat de X erin blijft na het komende evenement.

8/8Plus - XR/XS/XSMax - XR2.0/11/11max

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

jeroeni22 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 09:32:
Hallo allen,

Ik zie op Tweakers.net en iets duidelijker op Hardware.info een flinke daling in de minimumprijs van de iPhone X van 5 - 23 september 2018, namelijk naar €333,-
Nu wil ik graag een nieuwe iPhone X kopen, maar weet een van jullie of dat een fout is in de grafiek of dat dit een actie is die misschien dit jaar in september wel weer terugkeert en zoja, bij welke retailer?
Was dit misschien een speciale actie voor studenten van Surfspot?

Alvast bedankt
Kan goed een fout zijn, zoals ik er al meer heb gemeld. (vaak bij nieuwe verkopers via Bol.com) zie de X niet snel onder de €800,- zakken. het wordt nog veel verkocht en zit met €875,- mooi tussen Xr en Xs

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroeni22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-05 13:15
Ik geloof ook wel dat het een fout is, maar als je snel bent en je hebt een beetje geluk kan je hem misschien wel voor die prijs krijgen, wie weet :D.
Ik heb alleen geen zin om te wachten tot er weer zo'n foutje voorbij komt, dus ik ga er een bij TI-84shop bestellen voor €829, €40 goedkoper dan de goedkoopste in de pricewatch, wel raar dat hij er niet in staat, het is een vertrouwde webshop volgens Tweakers. https://www.ti-84shop.nl/apple-iphone-x-64gb-grijs.html

[ Voor 6% gewijzigd door jeroeni22 op 09-07-2019 14:51 ]

Pagina: 1