Ik heb iets heel vaags met mijn pc...
ff vooraf:
er was nix aan de hand
ik had er 96 mb geheugen inzitten...dimm 1x32 1x64 100mhz.
done list:
computer open....128 erbij (pc133)
computer dicht...
probleem:
Als ik het stroom erop doe... (via de powerkabel achterin de kast steken)
gaat de pc heeel even aan...hij piept en valt weer uit...deed ie altijd al.. nu als ik dan weer op het knop je POWEN ON druk...dan doet de pc dus helemaal niets...gaat dus niet meer aan...sinds het nieuwe geheugen ...ik het nieuwe eruithalen en het oude er weer in duwen... powerkabewl erin ...even aan..dan weer uit...(zoals normaal) maar weer op de knop drukken ... niet aan...
een voeding probleem noch moederbord probleem lijkt het niet te zijn ...want hij gaat heel even aan de pc..en dan gaan de lichtjes van het toetsenbord ook branden ..en het lapje van de netwerk kaart gaat even aan...
Op het moederbord brand ook voortdurend een rood ledje..met de ondertekst... POWERLED...
wie kan me helpen? want het is best wel shit.! zit nu op een 233 ipv me 1200...
men!
ff vooraf:
er was nix aan de hand
ik had er 96 mb geheugen inzitten...dimm 1x32 1x64 100mhz.
done list:
computer open....128 erbij (pc133)
computer dicht...
probleem:
Als ik het stroom erop doe... (via de powerkabel achterin de kast steken)
gaat de pc heeel even aan...hij piept en valt weer uit...deed ie altijd al.. nu als ik dan weer op het knop je POWEN ON druk...dan doet de pc dus helemaal niets...gaat dus niet meer aan...sinds het nieuwe geheugen ...ik het nieuwe eruithalen en het oude er weer in duwen... powerkabewl erin ...even aan..dan weer uit...(zoals normaal) maar weer op de knop drukken ... niet aan...
een voeding probleem noch moederbord probleem lijkt het niet te zijn ...want hij gaat heel even aan de pc..en dan gaan de lichtjes van het toetsenbord ook branden ..en het lapje van de netwerk kaart gaat even aan...
Op het moederbord brand ook voortdurend een rood ledje..met de ondertekst... POWERLED...
wie kan me helpen? want het is best wel shit.! zit nu op een 233 ipv me 1200...
men!