Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:59
Zoals je in de meeste reviews van de Dell 2515H leest zijn de touch buttons een ramp in het gebruik.
Nu is het bij mij zover dat ik mijn monitor af en toe niet meer uit krijg, powerbutton weigert gewoon.

Aangezien ik nog garantie heb wordt dat dus terugsturen.
Zijn er toevallig al mensen die ervaring hiermee hebben?
Ik heb 'm bij een webshop gekocht, maar om dat ding nu eerst op te gaan sturen daarheen en daarna naar Dell, dat gaat eeuwen duren. Had de hoop dat dit een kleine ingreep is die ze doen terwijl je wacht, maar dat gaat het niet worden.

Benieuwd of een van jullie al ervaring heeft met het fixen van die knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Zit er op de achterkant geen knop waarmee je de voeding van de monitor aan of uit kan zetten? Dan kan je de monitor daar ook mee uitzetten.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:00
geen ervaring, vind wel een bijzondere 'oplossing':
In a beautiful day, I cant turn it on any more, after many tries I used my hairdryer to focus on the button for 15 seconds then the button got to work, hope this help (although this is only a temporary solution).
voor garantie sturen lijkt me de beste oplossing.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Die van mij is thuis onder garantie geswapped destijds. Nieuwe werd gebracht en oude opgehaald.

Mijn advies, eerst Dell bellen en even door het mega irritante wachtmuziekje heen bijten.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
net even gebeld met Dell. Hele swap in gang gezet tot hij er achter 20 minuten achter kwam dat ik alleen eem Dell monitor heb en geen desktop. Dan kon hij helaas geen support leveren.......
Wel de tip gehad om de drivers te updaten en windows terug naar fabrieksinstellingen te zetten.

Ik ga eens kijken of na de driver update het probleem is verholpen, maar gok toch op een hardware probleem met die touch button

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ExTaxi
En wonder boven wonder is het issue opgelost na de driver update......dus goed om te weten voor de overige U2515H eigenaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Mooi dat het daarmee is opgelost. Wel een vraag: Waarom wil je hem uit zetten? Het bespaard je ongeveer €0.50 per jaar aan elektriciteitskosten (uitgaande ervan dat hij permanent uit staat ipv permanent in standby). Het is is iets, maar telt nou niet echt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
Geen idee dat dat maar zo weinig uitmaakt.
Inderdaad minder relevant als dat echt zo is.
Pagina: 1