Beste,
Ik zou graag jullie mening/ervaring willen horen op de vraag met welke keuken we beter af zijn.
Het handelt zich om de volgende Opstelling
Apparaten Wand:
- Vier hoge kasten (zwart eiken look)
- 2 Siemens Oven/Magnetron CM836GNB6
- Siemens vriezer GI41NAC30
- Siemens koelkast KI41RSD30.
Kookeiland:
- Lade kast 90cm met Franke Kubus Fragranite+ spoelbak en Quooker Square Black combi+
- Siemens vaatwasser SX836X02ME
- Lade kast 90cm met Bora Puru.
- Vier kasten 60cm
- Keramisch Keukenblad basalt Black
https://i177.photobucket....8FA7C874_zpsjmf3jpl1.jpeg
Nu hebben we voor deze opstelling 2 offertes die rond de € 17.000 euries liggen incl. Montage.
Een offerte is gebaseerd op Keller en de andere op Ballerina.
Met welke keuken zijn we beter af en waarom ?
Wat vinden jullie van de prijs ?
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden over Ballerina is voornamelijk op het Duitse keuken forum en daar stelt men dat Ballerina van hetzelfde dan wel beter van kwaliteit is dan Schuller C2 wat zou neer komen op bovenzijde middenklasse.
Over Keller heb ik niet meer kunnen vinden dan dat Bruynzeel en Keller één zijn geworden maar lees weinig over de kwaliteit.
Grt. Michel
Ik zou graag jullie mening/ervaring willen horen op de vraag met welke keuken we beter af zijn.
Het handelt zich om de volgende Opstelling
Apparaten Wand:
- Vier hoge kasten (zwart eiken look)
- 2 Siemens Oven/Magnetron CM836GNB6
- Siemens vriezer GI41NAC30
- Siemens koelkast KI41RSD30.
Kookeiland:
- Lade kast 90cm met Franke Kubus Fragranite+ spoelbak en Quooker Square Black combi+
- Siemens vaatwasser SX836X02ME
- Lade kast 90cm met Bora Puru.
- Vier kasten 60cm
- Keramisch Keukenblad basalt Black
https://i177.photobucket....8FA7C874_zpsjmf3jpl1.jpeg
Nu hebben we voor deze opstelling 2 offertes die rond de € 17.000 euries liggen incl. Montage.
Een offerte is gebaseerd op Keller en de andere op Ballerina.
Met welke keuken zijn we beter af en waarom ?
Wat vinden jullie van de prijs ?
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden over Ballerina is voornamelijk op het Duitse keuken forum en daar stelt men dat Ballerina van hetzelfde dan wel beter van kwaliteit is dan Schuller C2 wat zou neer komen op bovenzijde middenklasse.
Over Keller heb ik niet meer kunnen vinden dan dat Bruynzeel en Keller één zijn geworden maar lees weinig over de kwaliteit.
Grt. Michel
[ Voor 4% gewijzigd door Goromo op 03-07-2019 23:34 ]