Verwijderd schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 12:21:
[...]
Jongens bedankt voor jullie advies.. Maar jullie weten maar de helft van hoe het gegaan is. Is verder ook oke. Ik ben eerst naar synology gegaan omdat ik geen rekening bij de hand heb.. Aan de hand van het serial nummer hebben ze me doorverwezen naar ingram.. die weg ben ik gevolgd binnen de garantie periode. uiteindelijk weer bij synology aangekomen met wederzijds overeenkomst. Alleen nu dat de garantie is verlopen trekken zij zich terug...
Ik weet niet waarom jullie nu belerend over willen komen.. of hoe het zou moeten.. feit is dat het dat iedereen er nu van af weet maar niks meer willen doen. of althans zo lijkt het.. want ben nog niet klaar en het loopt nog.
Nogmaals, jij pakt de verkeerde route, en gaat vervolgens met allerlei superlatieven lopen bleren over Synology. Prima, maar je bent zelf ook niet zonder zonde en maakt ook best wat domme foutjes, zoals die factuur bewaren op die NAS zelf

Ingram is waarschijnlijk de wholesaler geweest in dit geval, maar zie; dat komt er nu pas uit. Je vertelt een half / vaag verhaal en wordt vervolgens boos als mensen je niet snappen of het niet 100% met je eens zijn.
Wat is nu werkelijk het echte probleem? Waarom kan je geen factuur opvragen en/of 'gewoon' naar de verkopende partij gaan? Waarom moet het zo 'moeilijk'? Het is nl. vrij simpel en je hebt genoeg documentatie om aan te kunnen tonen wanneer het ding defect ging, dus ga gewoon naar je verkoper, claim daar je garantie, en zij moeten ook nog wel op basis van emailadres, naam, rekeningnummer, whatever je koop terug kunnen vinden, dus wellicht heb je dan niet eens die factuur nodig.
Damn wat moet het moeilijk zeg, je gaat bijna denken dat 'ie gekocht is bij webshop 'gevallen van de vrachtwagen' B.V.