Video toont hands-on met op Android draaiende 'iPhone 11'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:57
geek: Video toont hands-on met op Android draaiende 'iPhone 11'

@arnoudwokke

Gezien de comments lijkt deze me wel relevant voor hier.

Clones mogen op GoT nooit besproken worden en worden nu op de frontpage onder clickbait titels gepromoot?
Notabene met naam Goophone in de tekst maar 'iPhone 11' in de titel.

GooPhone maakt al jaren iphone clones met Android als OS.
Kwalitatief niet hoogstaand maar er wel vroeg bij op basis van de geruchten.

De comment op het bericht schept overigens ook al een hoop duidelijkheid, ik denk dat de titel voor wat afkeer zorgt.

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 03-07-2019 22:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-10 20:59

arnoudwokke

Redacteur
Clones mogen op GoT nooit besproken worden en worden nu op de frontpage onder clickbait titels gepromoot?
Notabene met naam Goophone in de tekst maar 'iPhone 11' in de titel.

GooPhone maakt al jaren iphone clones met Android als OS.
Kwalitatief niet hoogstaand maar er wel vroeg bij op basis van de geruchten.
Weet jij iets over hoe vroeg? Ik volg dit ook al jaren, maar ik heb het idee dat ze meestal rond de aankondiging voor het eerst modellen hadden - vandaar dat ik erover schreef deze keer. Kennelijk gaat dit ontwerp voor de volgende iPhone al uitgebreid rond in de industrie...
De comment op het bericht schept overigens ook al een hoop duidelijkheid, ik denk dat de titel voor wat afkeer zorgt.
Ik zie het, al zijn er duidelijk meerdere kampen. Het is goed om te zien dat mensen in elk geval laten weten wát ze ervan vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 11:06

EMP

Krulloos!

Ik vond het erg leuk om te lezen. Zal er verder niets mee doen, ben prima tevreden met mijn iPhone, en vind het gezanik er omheen een beetje zuur.

Natuurlijk zijn clones niet legaal, maar wat misdaadprogramma's in beeld brengen is ook niet legaal, maar wel entertaining om een kijkje te krijgen in die wereld, zo zie ik dit ook.

Het is opvallend want het is een cloon van een render / nog niet uitgebracht toestel, en hoop dat dit soort gekke/opvallende dingetjes af en toe ook langs komen op de frontpage.

[ Voor 0% gewijzigd door EMP op 04-07-2019 09:12 . Reden: typo ]

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:57
arnoudwokke schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 06:36:
[...]

Weet jij iets over hoe vroeg? Ik volg dit ook al jaren, maar ik heb het idee dat ze meestal rond de aankondiging voor het eerst modellen hadden - vandaar dat ik erover schreef deze keer. Kennelijk gaat dit ontwerp voor de volgende iPhone al uitgebreid rond in de industrie...

[...]

Ik zie het, al zijn er duidelijk meerdere kampen. Het is goed om te zien dat mensen in elk geval laten weten wát ze ervan vinden.
Het lijkt in ieder geval wel vaker te gebeuren:
"The announcement, first revealed by GizChina, precedes a launch date of August 1. The price? Somewhere around $150. It’s running some version of Android, but the report doesn’t confirm which version. It also looks like the only color option will be gold.

Last year, GooPhone launched the GooPhone i5s, which tirelessly copied the physical design of the iPhone 5s and launched before Apple could officially announce their own device. Oddly enough, while iPhone clones are popular, it’s relatively unheard of to see two functioning clones out there in the wild before the new iPhone lands in stores."
http://www.iphonehacks.com/2014/07/goophone-i6-official.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
Het lijkt in ieder geval wel vaker te gebeuren:
Die Goophone i6 lijkt op een iPhone 5s (die op dat moment al 9 maanden uit was) en niet op de iPhone 6 die twee maanden later uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:20

Fab1Man

Live life to the fullest

Waar ik de meeste moeite heb is dat er wordt gepretendeerd dat Tweakers dit YouTube filmpje helemaal zelf gevonden heeft... Geen bronvermelding, terwijl Slashleaks er al vijf dagen geleden over postte en Ben Geskin een paar uur eerder voor het Tweakers artikel (https://twitter.com/BenGeskin/status/1146436984451293184).
Je kunt mij veel wijsmaken, maar ik vind dit gewoonweg jammer aan het hele stuk, met name omdat het zo uitgebreid in de comments staat en het ook nog eens geopperd wordt:

Vraag:
Ik vraag me wel af hoe Arnoud terecht komt op een YouTube video met nog geen 300 views, en 12 (twaalf!) abonnees
Antwoord:
Ik zit diep in de krochten van het wereldwijde web en probeer daar info vandaan te halen die mensen wellicht interessant vinden. Ik heb vaak posts en video's gelinkt die daarvoor weinig aandacht hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
Waar ik de meeste moeite heb is dat er wordt gepretendeerd dat Tweakers dit YouTube filmpje helemaal zelf gevonden heeft... Geen bronvermelding, terwijl Slashleaks er al vijf dagen geleden over postte en Ben Geskin een paar uur eerder voor het Tweakers artikel (https://twitter.com/BenGeskin/status/1146436984451293184).
Hoe kan Slashleaks vijf dagen terug over het filmpje gepost hebben, terwijl het pas twee dagen geleden online verscheen?

Ben Geskin heeft er inderdaad iets voor mij over gepost, maar ik volg hem niet en jouw link is de eerste keer dat ik die tweet zie (die heb ik opgezocht, je link werkte niet). Ik had het filmpje wel iets eerder gezien dan hij erover postte, maar dat kan ik niet bewijzen. Ik heb eerst contact gezocht met de maker (die kun je whatsappen, staat duidelijk in de video ;)), maar zijn reactie was niet interessant genoeg in het artikel te verwerken.

Ik weet uiteraard dat het iPhone-leak-season is aangebroken, dus ik struin geregeld diverse zoekmachines af op zoek naar pareltjes. Uiteraard kom ik dan ook op YouTube, met sortering op nieuw zoals dit. Ik neem aan dat Ben Geskin dat ook doet en op die manier ook aan zijn mooie vondsten komt :)
Pagina: 1