Vraag

• SoldaatEenkoorn
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 23-07 19:42
hallo allemaal

Ik heb deze week mijn S10 ontvangen en mij vraag is heeft iemand een goed idee/ervaring met bluetooth oortjes ik zou graag deze willen hebben voor mij S10

ik heb een budget van ongeveer 100 euro mag er ook iets boven zijn. het liefste met een oplaad case.
ik heb zelf ook gekeken naar de galaxy buds maar ik vind die nu nog iets te duur. heeft iemand een idee of die misschien nog in prijs gaan verlagen/ wanneer dat dan moet gaan gebeuren? want ik denk voor mijzelf dat ik de galaxy buds wel het fijnst vind maar ik heb ook wat opgezocht ik op internet ticpods gevonden maar een maat van mij op school heeft ze en ik vind ze te groot. ook heb ik gekeken naar appel maar ik ben wel van mening dat ik bij android wil blijven. op vele reviews heb ik ook gelezen dat de JBL free x erg slecht zijn en een niet fijne knop. dus dan heb je wel bijna alle grote merken gehad maar ik ben niet erg bekent met de wat ''kleinere'' merken heeft iemand een idee waar ik kan kijken voor goede oordoppen.

als er echt geen goeie optie is dan zou ik misschien wel een draad door mijn nek willen laten lopen maar dat heb ik het liefste niet. maar als je daar wel veel vanaf weet weet u dan wat de beste is van ongeveer 100 euro.

alvast bedankt voor de moeite

Soldaat Eenkoorn

[ Voor 9% gewijzigd door SoldaatEenkoorn op 03-07-2019 18:32 ]

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:26

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@SoldaatEenkoorn zoals ik in mijn vorige bericht ook al zei; Dit betreft aankoopadvies en hoort dus thuis in: Aankoopadvies Tablets en Telefoons. Ik verhuis het topic dan ook die kant op. Verder heb ik nog even je titel gewijzigd.

Wil je persee 100 euro uitgeven of mag minder ook? Ik heb zelf de QCY QS1 T1C op AliExpress gekocht voor zo'n 16 euro en die bevallen echt enorm goed. Ik hoor er verder ook alleen maar goede verhalen over: rens-br in "[Goedkope volledig draadloze oortjes] Ervaringen & Discussie" en Draadloze oordopjes onder €30. Mocht je hier interesse in hebben kan ik wel aanraden om de opvolger te kopen, namelijk de QCY QS2. De oortjes zijn identiek, maar de laadcase is wat groter en daardoor zit er een grotere accu in.

• sjenk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-10 16:15
Ik kan wat rens-br zegt bevestigen, heb zelf de QCY QS2 en ben er erg tevreden over (worden trouwens volgens mij ook soms de QCY T2C en T1S genoemd). Geluid is erg goed en zitten bij mij comfortabel.

mocht je trouwens deze niet op Aliexpress of andere Chinese website willen bestellen, dezelfde zijn ook te vinden op Amazon, daar heten ze weer iets anders. Op amazon vind je ze als SOUNDPEATS: https://www.amazon.de/Bluetooth-Kopfhörer-SoundPEATS-kabellose-Ladekoffer-schwarz/dp/B07P1T5P97/ref=sr_1_3?keywords=SoundPEATS&qid=1562239680&s=gateway&sr=8-3&th=1

Zijn volgens mij wel verder dezelfde, alleen de behuizing ietsje anders.

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:58
In Hardware.Info magazine 2019 #3 is een vergelijkingstest tussen 15 truly wireless oortjes. Misschien nog een tip om te checken.

• Warlock
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:18
Amazon verstuurd alleen niet naar Nederland..

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-11 19:19
Warlock schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 14:10:
Amazon verstuurd alleen niet naar Nederland..
Amazon.de verstuurd al jaren gewoon naar Nederland. Zelfs zonder verzendkosten boven de 29 euro. Het gebeurd heel soms dat verzending naar Nederland niet mogelijk is, maar dat is echt bijna nooit.

• Warlock
D2FValinor schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 15:19:
[...]

Amazon.de verstuurd al jaren gewoon naar Nederland. Zelfs zonder verzendkosten boven de 29 euro. Het gebeurd heel soms dat verzending naar Nederland niet mogelijk is, maar dat is echt bijna nooit.
Klopt, ik ben al jaren Prime lid voornamelijk voor de luiers.. Maar deze oortjes willen ze toch echt niet naar mij versturen :)

• sjenk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-10 16:15
Warlock schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 15:25:
[...]

Klopt, ik ben al jaren Prime lid voornamelijk voor de luiers.. Maar deze oortjes willen ze toch echt niet naar mij versturen :)
Vreemd, naar mijn adres worden ze gewoon verstuurd? :?

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:24

J-P

Syntax erro....

Ik heb deze Xiaomi Airdots

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Xr1saIx.jpg

Voor ongeveer €20,-
Heeft alles wat je zoekt en ik ben er zeer tevreden mee.
Oplaadbare case
Oortjes gaan rond de 4 a 5 uur mee op een enkele lading
Bereik is goed

Nadeel:
Je kan hem maar aan één apparaat tegelijkertijd verbinden

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-11 19:19
Warlock schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 15:25:
[...]

Dat is inderdaad vreemd :o
Ik kan ook gewoon bestellen en laten bezorgen.

• Warlock
Hmz, hier werkt het nog niet. Maar goed, dan maar op Ali besteld

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-10 22:09
Deze heb ik ook, in principe zijn het goede oortjes, maar de bouwkwaliteit is niet super. Er komen bij mij al na twee weken scheuren in het plastic.

[ Voor 33% gewijzigd door wouterg00 op 04-07-2019 19:28 ]

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:14

MsG

Forumzwerver

Hier ook de QCY QS1, echt superdingen vind ik het. De QSY2 schijnt identiek te zijn, alleen heeft het laadbakje wat meer laadcapaciteit en een dekseltje.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Pagina: 1