Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cihan1988
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13-04 01:01
Mijn vraag
...
: Weet iemand hoe je de functie wijzigen scherm ect van uit het start scherm kunt uitzetten? Dus bv wanneer je je vinger lang tegen het scherm houdt of met je 2 vingers het scherm naar elkaar toe trekt krijg je de optie om het scherm te wijzigen. Dit wil ik uitzetten. Indien mogelijk. Als iemand mij kan helpen graag:)
Relevante software en hardware die ik gebruik
...Samsung Galaxy S10. Android 9.0

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb zelf alle instellingen over het start scherm doorlopen. Helaas ben ik hier over niks tegen gekomen. Verder ben ik gaan googlen ook niks kunnen vinden. Omdat ik helemaal nieuw ben met android wou ik het hier op forum ook eens even vragen.
...

[ Voor 20% gewijzigd door Cihan1988 op 03-07-2019 09:34 ]

Beste antwoord (via Cihan1988 op 03-07-2019 10:11)

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ergens op het startscherm lang drukken en kiezen voor "Instellingen startscherm"

Daarna de toggle "Lay-out startscherm vergrendelen" omzetten.

Dit werkt in ieder geval op de s10e en vermoedelijk ook op de s10.

Dit werkt overigens alleen om het verplaatsen van widgets en iconen te voorkomen. De instellingen blijven wel benaderbaar door te pinchen of lang te drukken, dus misschien toch niet helemaal wat je zoekt.

[ Voor 32% gewijzigd door BillSpaarbank op 03-07-2019 10:05 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Cihan1988 het volledig uitschakelen van de aanpassingen is niet mogelijk volgens mij. Maar met bijv. Nova Launcher is het wel mogelijk het homescreen te locken, hierdoor moet je eerst het patroon invoeren.

Overigens voldoet je openingspost momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart

Zou je dus even willen toevoegen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cihan1988
Bedankt voor je snelle reactie! Heb mijn bericht aangepast. Excuses dat het niet aan de voorwaarden voldeed.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ergens op het startscherm lang drukken en kiezen voor "Instellingen startscherm"

Daarna de toggle "Lay-out startscherm vergrendelen" omzetten.

Dit werkt in ieder geval op de s10e en vermoedelijk ook op de s10.

Dit werkt overigens alleen om het verplaatsen van widgets en iconen te voorkomen. De instellingen blijven wel benaderbaar door te pinchen of lang te drukken, dus misschien toch niet helemaal wat je zoekt.

[ Voor 32% gewijzigd door BillSpaarbank op 03-07-2019 10:05 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cihan1988
@BillSpaarbank Het is inderdaad niet wat ik helemaal zocht maar toch heeel erg bedankt!! Vind het super dat dit kan heb het ook gelijk aangezet. Begin langzamerhand toch echt een androidfan/Samsungfan te worden:P