vriend van me heeft een pentium III 866 en vroeg zich af of die nog een beetje verder valt op te fokken...iemand daar ervaring mee (search leverde bar weinig op)
Uhmz 
Gewoon FSB opvoeren.. of dat kan hangt van het moederbord af... gewoon ff in handleiing kijken of er iets over staat...
Gewoon FSB opvoeren.. of dat kan hangt van het moederbord af... gewoon ff in handleiing kijken of er iets over staat...
Verwijderd
Hoi ik heb zelf een p 3 733 en je kunt het alleen met je fsb speed op focken en das ook niet meer dan 125 mhz dus helaasOp zaterdag 28 juli 2001 00:21 schreef sjaak1000 het volgende:
vriend van me heeft een pentium III 866 en vroeg zich af of die nog een beetje verder valt op te fokken...iemand daar ervaring mee (search leverde bar weinig op)
een 733 loopt op 133mhz. En die kan je wel degenlijk opfokken. Check mijn sig (server). En dat is nog maar een katmai die moeilijk over te clocken zijn.Op zaterdag 28 juli 2001 00:43 schreef White_Fox het volgende:
[..]
Hoi ik heb zelf een p 3 733 en je kunt het alleen met je fsb speed op focken en das ook niet meer dan 125 mhz dus helaas
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Dit topic is gesloten.
![]()