Toon posts:

Geforce 3 Ultra

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Komt er dit jaar nog een geforce 3 Ultra op de markt??

mzzls

Verwijderd

Ja morgen :)

Verwijderd

Maar natuurlijk! Ik heb met nVidia mensen gesproken en ze stellen van wel :)

Vooral
http://www.guru3d.com/
in de gaten houden.

edit:
ff serieus: als ze dat nu bekend maken stort de markt voor de normale GF3 kompleet in dus ze zullen wel gek zijn als ze daar voor maart 2002 ofzo mee aankomen. Of de huidige GF3 moet zo brak zijn dat ze wel moeten maar de mensen kennende die er al 1 hebben lijkt me dat zwaar onwaarschijnlijk (zo niet onmogelijk) dat dat niet al naar voren was gekomen.

Dus eerst gaan ze de GF3 uitmelken :)

Verwijderd

Dat zal op den duur wel komen.
Ze zullen wel eerst deze uitvoering willen uitmelken. :(

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
wat is er mis met deze uitvoering ??

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op zaterdag 28 juli 2001 11:18 schreef CyberTijn_ het volgende:
wat is er mis met deze uitvoering ??
Niets, maar hij wilt gewoon nog sneller :)

Enne, NVidia brengt eigenlijk al steeds een snellere Versie van hun videokaarten uit sinds de TNT2 :)

Verwijderd

En niet te vergeten ook van die mislukte kankerkindjes der van : TNT2 Vanta , MX200 , enz... . TNT2 M64 en de gewone MX vallen nog mee maar de MX400 is weer zo'n nutteloos item .

Verwijderd

i wacht op de gf 4

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:31

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

Zou er eigelijk binnenkort nog een kaart uitkomen die 3Dfx heeft en de snelheid van een GF3???

Everybody happy??? I soon change that here we go...

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op zaterdag 28 juli 2001 19:07 schreef Mysteryman het volgende:
Zou er eigelijk binnenkort nog een kaart uitkomen die 3Dfx heeft en de snelheid van een GF3???
uhhh glide?
nee denk het niet bijna alles is nu al openGL
dat is ook veel sneller dan glide

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

Op zaterdag 28 juli 2001 18:40 schreef -SK- het volgende:
i wacht op de gf 4
en ik op de ultra daarvan

Oh ja joh!!!

Verwijderd

ik wacht tot ik een nieuwe kaart nodig heb, en kies dan voor de beste prijs/kwaliteit naar mijn eigen mening

met een beetje tegenslag zittek dus met een Matrox G1600Max w000000000t

Verwijderd

Nog ff wachten en de GeForce 12 Ultra :P komt uit met 1024 mb geheugen! *D

Verwijderd

Haha..... btw, glide sucks... openGL rulez... maaruh, denk dat de GF3 Ultra over 3 a 4 maandjes uit komt... duurde ook ff voordat de gf2 ultra uitkwam na de release van de gf2 duz.. en de geforce 3 begint nu pas een beetje te lopen aangezien mensen zien hoe mooi max payne eruit kan zien... ;)...Draait btw ook best op een gf2 ultra of een gf2mx... oke oke, niet zo onwijz gelikt als op een gf3 ultra maar ja, wat wil je...

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 00:57 schreef NFA-DK het volgende:
Haha..... btw, glide sucks... openGL rulez... maaruh, denk dat de GF3 Ultra over 3 a 4 maandjes uit komt... duurde ook ff voordat de gf2 ultra uitkwam na de release van de gf2 duz.. en de geforce 3 begint nu pas een beetje te lopen aangezien mensen zien hoe mooi max payne eruit kan zien... ;)...Draait btw ook best op een gf2 ultra of een gf2mx... oke oke, niet zo onwijz gelikt als op een gf3 ultra maar ja, wat wil je...
Maakt geen zak uit, of het nou 60 of 100 fps is... |:(

Verwijderd

Euh weet iemand dan al wat over de Geforce 3 MX :?

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:20
Op zondag 29 juli 2001 11:14 schreef TylerD het volgende:
Euh weet iemand dan al wat over de Geforce 3 MX :?
(GeForce3 / 2) + SDRAM = GeForce3 MX :)

Verwijderd

Draait btw ook best op een gf2 ultra of een gf2mx... oke oke, niet zo onwijz gelikt als op een gf3 ultra maar ja, wat wil je...
En draait ook best op een gf2 gts ...... @1600*1200@32.........alles op high, op een PIII 800..........

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-08 15:01
Haha..... btw, glide sucks... openGL rulez...
Beredenering???? I guess NOT, schijnbaar heb jij nog nooit glide gezien, al helemaal niet in Unreal, en ik moet zeggen dat ziet er mooi uit. Tis jammer dat 3dfx tenonder is gegaan, anders hadden we waarchijnlijk nu veel meer Glide spellen gehad.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op zondag 29 juli 2001 12:09 schreef MGSNK het volgende:

[..]

Beredenering???? I guess NOT, schijnbaar heb jij nog nooit glide gezien, al helemaal niet in Unreal, en ik moet zeggen dat ziet er mooi uit. Tis jammer dat 3dfx tenonder is gegaan, anders hadden we waarchijnlijk nu veel meer Glide spellen gehad.
Mja... tis gewoon een feit dat Glide gemaakt is voor de snelheid, niet voor de kwaliteit...
Maar dat wilt nog niet zeggen dat Glide slecht is...

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
ik denk dat ze zowiezo wachten met het uitbrengen van opvolger totdat de Xbox uit is

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Glide roeleerde !!!

Tis snelheid en een veel makkelijkere programmeertaal dan D3D (toendertijd)

Maar doordat Glide geen 32bits ondersteund is het naturrlijk bergafwarrd gegaan (na de voodoo3 dus)

en is d3d (omdat dx dit volledig ondersteund dus geen aparte api) en opengl de standard geworden..

denk aan de Glide geoptimaliseerde spellen toen..
Croc, Dethkarz, Myth, Turok
die waren echt allemaal om te :9

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:24
Op zondag 29 juli 2001 12:03 schreef AirHead het volgende:

[..]

En draait ook best op een gf2 gts ...... @1600*1200@32.........alles op high, op een PIII 800..........
Ja, wat is lekker, maar ik denk niet dat iedereen dat zo vindt als jij :)

Verwijderd

Hallow hej ga is ff je mamma pesten... het gaat bij een gf3 me niet om de fps, maar om de nieuwe technologie! Die is gewoon rete kewl... en glide vind ik zuigen omdat ik voor mooi ga en niet voor snelheid en het is toch overduidelijk zoals al eerder door anderen werd gezegd.. Maar ja , smaken verschillen en respecteer die smaak... wijze woorden . B-)

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:42
Had nvidea niet een roadmap die inhield dat er elke 6 maanden een nieuwe kaart of nieuwe (lees sneller) versie uitkomt :? ?
Pagina: 1