Vraag

• Frieslander12
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 01-08-2022
Ik zoek een?
smartphone, oneplus 7 pro of s10+

Wat is je budget?
900€

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
beetje gamen, films kijken, Netflix, Amazon prime, YouTube. En standaard telefoon gebeuren. Internet

Wat heb je zelf al gevonden?
oneplus 7 pro
Galaxy s10+
Zou persoonlijk voor de oneplus 7 pro gaan aangezien het updatebeleid van oneplus beter is. Het scherm van de Samsung kan wel feller maar weet niet hoe fel mijn iPhone kan en hoe dit is vergeleken met de oneplus is en of ik hier last van krijg in de zon. Ook vind ik de software van oneplus fijner.

Welke vragen heb je hier nog over?
waar moet ik op letten bij het kiezen van deze telefoons?

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:57
Lees de reviews hier op Tweakers van de toestellen, ze vergelijken helderheid en de iPhone zit daar ook bij.

Verder zijn er ervaring topics in het forum hier voor beide toestellen om eens door te lezen en je te helpen met de keuze.

• Bram22
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-10 21:25
Ik weet niet of je hier al over nagedacht hebt, maar als je nu een iPhone 6-8 hebt, zijn de telefoons die je nu noemt flink groter. Dus ik zou ze zeker even in de winkel bekijken om te zien of het formaat van deze telefoons bevalt.

• Frieslander12
Bram22 schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 15:07:
Ik weet niet of je hier al over nagedacht hebt, maar als je nu een iPhone 6-8 hebt, zijn de telefoons die je nu noemt flink groter. Dus ik zou ze zeker even in de winkel bekijken om te zien of het formaat van deze telefoons bevalt.
iPhone 5s

• Bram22
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-10 21:25
Oké, dan verschilt het formaat wel een hele hoop.
Wat je ook kan doen als je vooral veel films & series wilt kijken op je telefoon en de camera wat minder gebruikt, is dat je je budget voor je telefoon in tweeën splitst en een iets goedkopere telefoon (400-500 euro) haalt die de basis dingen goed kan en een tablet ernaast voor de films & series. Aangezien zo'n tablet veel groter is en deze (zeker iPads) een stuk langer mee gaan dan een smartphone. Waardoor je uiteindelijk goedkoper uit bent.

• igrutje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-07 06:45

igrutje

Oneplus7Pro

Samsung heeft in Nederland geen snapdragon chip, de snapdragon is sneller wat bij spelletjes een voordeel kan zijn.
De s10+ heeft een gat in 't scherm.

Scherm en geluid van de op7p zijn echt heel fijn, genot om films te kijken.

• Frieslander12
igrutje schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 08:10:
Samsung heeft in Nederland geen snapdragon chip, de snapdragon is sneller wat bij spelletjes een voordeel kan zijn.
De s10+ heeft een gat in 't scherm.

Scherm en geluid van de op7p zijn echt heel fijn, genot om films te kijken.
En hoe zit het qua brightness?

• igrutje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-07 06:45

igrutje

Oneplus7Pro

Veelheid in volle zon is (voor mij) geen enkel probleem. Prima te doen.
Mijn vergelijk zijn eerdere oneplus versies, 6 en 3t.
Pagina: 1