Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyrider
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-07 14:04
Ik heb in de afgelopen jaren altijd een Sandisk Sansa Clip+ gehad, rond de 3 (totale aankopen). Geweldig apparaat, klein, compact en kan aangepast worden met rockbox. (custom firmware). Maar sinds kort hoor ik vaak aan één oor or allebei helemaal niks meer, tenzij ik er wat aan draai.

Blijkbaar heeft dat dus te maken met een soldeer probleem aan de binnenkant, wat makkelijk is op te lossen door 'm open te maken en de koptelefoonaansluiting te solderen. Maar omdat ik het "nog" niet wil breken zoek ik op dit moment even een alternatief.

Helaas wordt de sansa clip+ niet meer verkocht. Dus kan iemand mij iets aanraden? Ik wil graag dat ie net zo klein/compact is als de Sansa Clip+, en indien mogelijk, volgende functies:

- Muziek vertragen en/of versnellen. Ik weet dat dit niet bedoelt was voor de Sansa Clip+.
- Muziek harder zetten (boven de NL grens), maar ik denk dat dit meer een land instelling is.
- Indien het er is, apparaat heeft custom firmwares.
- Verkocht in Nederland ;) (webshop)

Met vriendelijke groeten,
Skyrider

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:25
Xduoo X2 zou je eens naar kunnen kijken.
Heeft geen intern geheugen, micro sd kaartje nodig dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Wobcat op 07-07-2019 10:45 ]

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:40

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Weet je zeker dat het aan de speler ligt en niet aan de plug van je dopjes? Die verdenk ik in een dergelijk geval eerder.
Sowieso zou je de aansluiting even schoon kunnen blazen met een busje perslucht , kijken of dat helpt.

Waarom trouwens eigenlijk een losse player? Je telefoon met een paar goede dopjes en een app als Jetaudio (ingebouwde eq en heel veel mogelijkheden) is denk ik een stuk makkelijker :)

[ Voor 29% gewijzigd door The Eagle op 13-07-2019 19:21 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyrider
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-07 14:04
Wobcat schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 09:41:
Xduoo X2 zou je eens naar kunnen kijken.
Heeft geen intern geheugen, micro sd kaartje nodig dus.
Wauw, was de topic helemaal vergeten.. (oeps). Heb het even opgezocht, maar blijkt het volgende te missen:

- Muziek vertragen en/of versnellen. Ik weet dat dit niet bedoelt was voor de Sansa Clip+.

Maar ik denk dat dit meer een onbedoelde functie is.. zal er wel verder naar kijken, bedankt! :)
The Eagle schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 18:00:
Weet je zeker dat het aan de speler ligt en niet aan de plug van je dopjes? Die verdenk ik in een dergelijk geval eerder.
Sowieso zou je de aansluiting even schoon kunnen blazen met een busje perslucht , kijken of dat helpt.

Waarom trouwens eigenlijk een losse player? Je telefoon met een paar goede dopjes en een app als Jetaudio (ingebouwde eq en heel veel mogelijkheden) is denk ik een stuk makkelijker :)
Het ligt inderdaad aan de speler. Het is ook een bekend probleem (zie google/youtube). Een losse vind ik makkelijker dan een telefoon. Ik zap vrij veel door de nummers heen, en met een mobiel elke keer in je hand is een beetje lomp :).