PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Die is even verplaatst
Voor de duidelijkheid: Het topic is naar het crew forum verplaatst omdat er in desbetreffende topic iets is voorgevallen wat nog even moet worden afgehandeld
.
wat dan als ik vragen mag? en waar kan ik het verder volgen?
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Dingen die even niet door de beugel kunnen. Als het afgehandeld is kan ie neem ik aan gewoon weer terug.Op zaterdag 28 juli 2001 00:12 schreef DaNCe2k het volgende:
wat dan als ik vragen mag? en waar kan ik het verder volgen?
Toch word je dan als gewone user best wel nieuwsgierigOp zaterdag 28 juli 2001 00:14 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Dingen die even niet door de beugel kunnen. Als het afgehandeld is kan ie neem ik aan gewoon weer terug.
Jammer... die draad is vanaf 0:00 niet meer te lezen door gebruikers... het is niet anders
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
[topic=193177]Op zaterdag 28 juli 2001 00:21 schreef Traag het volgende:
Jammer... die draad is vanaf 0:00 niet meer te lezen door gebruikers... het is niet anders
Heeft het daar iets mee te maken ?
Nope.Op zaterdag 28 juli 2001 00:21 schreef Pizzaman het volgende:
Heeft het daar iets mee te maken ?
okOp zaterdag 28 juli 2001 00:23 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Nope.
Interesante draad.... kan er via de link bij komen, maar op CF niet vinden
.
Staan alleen dingen idd in die ff nader overleg nodig lijken te hebben.
Staan alleen dingen idd in die ff nader overleg nodig lijken te hebben.
Das heel simpelOp zaterdag 28 juli 2001 00:30 schreef ecteinascidin het volgende:
Interesante draad.... kan er via de link bij komen, maar op CF niet vinden.
* Pelle dacht al dat hij dronken was en die topic nooit bestaan heeft 
Ik kan me voorstellen dat de persoon die door iemand verbouwd was tot een soort Hitler-figuur, niet helemaal in de GoT-sfeer past (en terecht).
Ik kan me voorstellen dat de persoon die door iemand verbouwd was tot een soort Hitler-figuur, niet helemaal in de GoT-sfeer past (en terecht).
Ik heb het niet gevolgd maar in het verleden is regelmatig zo'n plaatje gepost waarbij user RazorBlade vaak werd gefotoshopt op o.a. Hitler.Op zaterdag 28 juli 2001 00:32 schreef Pelle het volgende:
* Pelle dacht al dat hij dronken was en die topic nooit bestaan heeft
Geen idee of het hetzelfde plaatje is maar als het hier om gaat dan moeten de adjes/ modjes eens ff op zo'n tweakers fansite/ fotosite kijken. Daar staat ie namelijk ook
Pagina: 1