Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-08 17:12

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Beste, ik kan via een grote winkel een Panasonic HC-x1000 kopen met 12 maanden garantie.

En, omdat hij tweedehands is, zitten er natuurlijk gebruikssporen op.

Op bijvoorbeeld de zonnekap zitten vlekken, die eventueel wel weg te krijgen zijn.

Maar, in de viewfinder ben ik dus kleine zwarte vlekjes tegen gekomen. Ze zitten niet op het scherm in de viewfinder, maar ook niet op het glas van de viewfinder, het lijkt er tussen ik te zitten?

De verkoper vraagt er 1200,- voor, inclusief dikke batterij (die langer zou mee moeten gaan?).

Over de leeftijd was de verkoper niet duidelijk.

Ook kon ik er helaas geen foto’s van maken, en staat hij ook nog niet online te koop, hij was van de week binnen gebracht.

Vinden jullie 1200,- voor deze camera teveel, of precies goed?

Ik zal de camera gaan gebruiken voor het filmen in pretparken, dierentuinen, evenementen in steden e.d.

What a terrible day to have eyes!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Het gaat er denk ik vooral om of jij 'm dat waard vindt. Als je kan leven met de nadelen die je noemt en dan liever €400 bespaard is de keuze snel gemaakt.
Aan de andere kant doe je met zo'n camera waarschijnlijk heel lang en is een nieuwe met 2 jaar garantie misschien prettig.

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-08 17:12

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
FeareX schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 15:20:
Het gaat er denk ik vooral om of jij 'm dat waard vindt. Als je kan leven met de nadelen die je noemt en dan liever €400 bespaard is de keuze snel gemaakt.
Aan de andere kant doe je met zo'n camera waarschijnlijk heel lang en is een nieuwe met 2 jaar garantie misschien prettig.
Helaas gaat mijn budget niet hoger dan 1200,-.

In principe is die viewfinder geen probleem, als je hem op scherpte stelt, zie je ze nauwelijks.

Voor de rest zag de camera er prima uit. Op de vlek op de zonnekap na dan.

Over de garantie heb je gelijk, alleen wat kan er mis gaan aan het apparaat. Ik ben nog niet ervaren genoeg in deze cirkel qua prijsklasses. Voorheen had ik camera's van 500,-. Dit is dus een flinke upgrade.

What a terrible day to have eyes!