Ik heb al een hele tijd een probleem dat als ik scandsk of defragmantatie wil runnen op mijn c:\, dan zegt ie dat mijn schijf gelocked is en dat het dus niet mogelijk is om die taken uit te voeren. Dit doet ie ook in de Safe Mode van Windows (ME). Ik heb heel ff Norton Utilities erop gehad, sindsdien is dit porbleem. Nou heb ik het er weer opgezet, maar ook Norton geeft die melding dat mijn schijf gelocked is door een of ander programma.
Jongens, wie weet hierop het antwoord! Ik wil hier echt een keer vanaf zijn. Ook als ik XP 2509 wil installeren krijg ik zelfs dezelfde error en kapt ie de setup af!
De oplossing die ik op de microsoft site gevonden had, werkt ook niet, want kan op een of andere vage manier het dos-command 'lock' en 'unlock' ook al niet gebruiken
Jongens, wie weet hierop het antwoord! Ik wil hier echt een keer vanaf zijn. Ook als ik XP 2509 wil installeren krijg ik zelfs dezelfde error en kapt ie de setup af!
De oplossing die ik op de microsoft site gevonden had, werkt ook niet, want kan op een of andere vage manier het dos-command 'lock' en 'unlock' ook al niet gebruiken