Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
edit chello hier
als je niks te doen hebt doe het dan niet hier
edit/
Tilburg @home
Chello omgeving Arnhem...
Ik kan ook mijn email niet checken van hotmail
.de .dk .be doen het nog maar alles over de oceaan is pleit ..
jij was de vorige keer ook keilang de l*l hé?Op vrijdag 27 juli 2001 23:50 schreef DE_Michiel het volgende:
GVD hier ook niet ik word gek 2 weken geleden ook 4 dagen en nu weer
I feel sorry for you...
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Muk-o-soft
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
maar * l.d._ heeft ook schotel
voor de volledigheid chello in Hoevelaken
Het zal dan wel aan Chello leggen.
Leuk als eerst MSN plat ligt en het nu ligt aan je eigen kabelmaatschappij.
Hartelijk dank maar weer
Mee eens...Op zaterdag 28 juli 2001 00:03 schreef brotherlouie98 het volgende:
Wat zijn het toch een stelletje eikels daar bij Microsoft, bah!
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
* Karimben vindt het f*ckt up voor jullie maar is toch blij dat het hier werkt,
lekker mee m'n meisie chatte
euh, met inbellen ( en ja, ik heb er nog een modem inzittenOp zaterdag 28 juli 2001 00:04 schreef brotherlouie98 het volgende:
Hoewel, das ook weer niet helemaal waar.
Het zal dan wel aan Chello leggen.
Leuk als eerst MSN plat ligt en het nu ligt aan je eigen kabelmaatschappij.
Hartelijk dank maar weer
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
/me gaat toch nu slapen dus als ik morgen wakker word staat er een leuke verassing voor me klaar
truste ( ik kan er momenteel ook niet zo heel erg mee zitten, ze is toch op vakantieOp zaterdag 28 juli 2001 00:08 schreef mafiasven het volgende:
kan er niet echt meezitten
* KaliBaba gaat toch nu slapen dus als ik morgen wakker word staat er een leuke verassing voor me klaardan doet msn t weer
Heer heb medelij (met de belgen)
hmmzzz... klote voor jeOp zaterdag 28 juli 2001 00:13 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ja de mijne was bij mij op vakantie en nu ik weer thuis zit wil ik haar zo graag weer spreken (naast de phone uiteraard).
Heer heb medelij (met de belgen)
Verander je status maar eens.Op zaterdag 28 juli 2001 00:26 schreef Madness het volgende:
Hier werkt msn perfect.
Verwijderd
ADSL Planet Interpret....
Verwijderd
/me heeft een k*t reis gehad dus wil ff kunnen msn'en om te klagen
/me begint een hekel te krijgen aan msn
(chello eindhoven)
Hier ook niet (Rotterdam-Noord) maar volgens mij hebben ze in Zuid wel meer dingen niet behalve Hotmail en MSN (lees: stroomOp zaterdag 28 juli 2001 00:29 schreef maversne het volgende:
hier het zelfde in ROTTERDAM-ZUID, geen hotmail en geen msn
(voor de onwetenden, er is een stroomstoring in Rotterdam-Zuid....;))
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Heb ik al gedaan ik ben meerdere keren aangemeld en afgemeld en geen problemenOp zaterdag 28 juli 2001 00:26 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Verander je status maar eens.
Verwijderd
Klopt ik heb nergens problemen mee gelukkig heb ik @home dus kan ik gewoon msn-en.Op zaterdag 28 juli 2001 00:43 schreef MadBear het volgende:
Het probleem zit ook bij Chello hoor dus als je geen Chello hebt moet alles goed werken als 't goed is..
neu hoor, hier alles flex .....Pred schreef op 06 juni 2004 @ 10:45:
Volgens mij is de boel nu ook weer plat... wat jullie?
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Hier werkt ie gewoon, alleen het lijkt alsof berichten een beetje vertraagd aankomen ofzo.....Pred schreef op 06 juni 2004 @ 10:45:
Volgens mij is de boel nu ook weer plat... wat jullie?
Maareh, hier schop je een topic van 3 jaar oud voor omhoog??
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Werkt perfect 2 jaar lid geen 1 keer zonder internet gezeten
Oh shit ja idd.... maar dit is wel het centrale topic. Heb er 10 minuten naar gezocht!XanderH schreef op 06 juni 2004 @ 10:53:
[...]
Hier werkt ie gewoon, alleen het lijkt alsof berichten een beetje vertraagd aankomen ofzo.....
Maareh, hier schop je een topic van 3 jaar oud voor omhoog??
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
Zoek voortaan beter:Pred schreef op 06 juni 2004 @ 10:56:
[...]
Oh shit ja idd.... maar dit is wel het centrale topic. Heb er 10 minuten naar gezocht!
FAQ Internet & TelefonieTopics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.
![]()