Add Picture Button in excel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozuaurk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-08 00:23
Mijn vraag

In powerpoint heb je een knop in de presentatie zelf om een foto toe te voegen. Mijn vraag is als het ook mogelijk is om iets soortgelijk in een excel sheet te krijgen.

bijvoorbeeld als ik mijn excel sheet aan iemand geef dat ze alleen op de knop (of plaatje) moeten klikken en dan een foto kunnen toevoegen.

Relevante software en hardware die ik gebruik

excel 2016

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

ik heb op internet gezocht en als ik dan picure button ofzo intyp vind ik alleen maar dan vind ik alleen hoe een foto moet toevoegen (dit weet ik dan weer net wel).

[ Voor 15% gewijzigd door Jozuaurk op 02-07-2019 08:34 ]

JozuaR

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10 11:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Specifiek clip art? Dat is niet beschikbaar in Excel. Wel heb je invoegen -> online afbeeldingen, die zoekt gewoon afbeeldingen via Bing.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozuaurk
SinergyX schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:08:
Specifiek clip art? Dat is niet beschikbaar in Excel.
Misschien een beetje verwarrend door de afbeelding. Bedoelde mijn excel sheet gaat gebruikt worden voor inventarisatie. Dus de monteurs moeten fotos toevoegen in de excel sheet.

Nu wil ik gewoon dat ze een knop hebben dat dat ze afbeeldingen kunnen toevoegen en niet eerst naar insert moeten gaan.

daarom had ik deze afbeelding toegevoegd alleen volgens mij slaap ik nog half want ik zie nu dat het best verwarrend kan zijn

JozuaR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Powerpoint is een programma om dia's te maken, en daar zijn afbeeldingen veel belangrijker dan in Excel, wat een spreadsheet-programma is... een manier om een lading cijfers op een overzichtelijke manier te presenteren.
Natuurlijk is er overlap, maar over het algemeen is het toevoegen van plaatjes geen noodzaak in ieder spreadsheet...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozuaurk
Jester-NL schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:15:
Powerpoint is een programma om dia's te maken, en daar zijn afbeeldingen veel belangrijker dan in Excel, wat een spreadsheet-programma is... een manier om een lading cijfers op een overzichtelijke manier te presenteren.
Natuurlijk is er overlap, maar over het algemeen is het toevoegen van plaatjes geen noodzaak in ieder spreadsheet...
Dit begrijp ik maar vraag me gewoon af als dit mogelijk is :9

JozuaR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:20

Umbrah

The Incredible MapMan

Volgens mij wil je excel gebruiken voor iets waar het inherent ongeschikt voor is. Als je office365 hebt, is microsoft forms misschien iets? Wij, bedrijf met ~1500 monteurs gebruiken overigens voor sommige inventariseren xlsforms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozuaurk
Umbrah schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:23:
Als je office365 hebt, is microsoft forms misschien iets?
Nee sorry, Bij ons word 2016 gebruikt

JozuaR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozuaurk
Momenteel heb ik het opgelost met smart art

JozuaR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kan ook, ik zat zelf te denken aan de ribbon aanpassen. Heb je met 2016 geen mogelijkheid om de balk bovenin aan te passen, zoals je dat bij 2007 had?

* Hero of Time gebruikt geen MS Office. :P

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1