Uitbreiding Q Acoustics 3010i 5.1 naar 5.1.2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuvela
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-01-2023
Ik zoek een?
uitbreiding van mijn 5.1 set naar 5.1.2 Dolby Atmos systeem ,wat zijn hier volgens jullie geschikte voor.

Misschien is hier al iemand met deze 5.1 set die een uitbreiding heeft gedaan naar 5.1.2 dan hoor ik graag wat je aangeschaft hebt

Budget?
rond de 300 a 400 euro ?

heb de 3010i aan mijn Denon avr-x1400h hangen naar tevredenheid

is dit wat ? Teufel Reflekt Cinematastic vind het helaas niet zo mooi passen bij wat ik nu heb Walnut.

Vind deze beter passen bij wat ik nu heb maar geen idee of ze goed zijn DALI ALTECO C1 SPEAKERS (PAAR) - WALNUT 300 euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankvdberg
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-07 23:59
Hoewel je vraag eigenlijk veel te weinig informatie bevat om een goed antwoord op te geven, kan ik wel zeggen dat wij uiterst tevreden zijn over de Alteco’s. Ze hebben een goed bereik als het gaat om ‘surround speakers’ (dus zowel de lagere als hogere tonen), en zijn een aanvulling op onze set-up die bestaat uit 2x Dali Zensor 7 en Vocal. I.v.m. ruimtegebrek hebben we 2 Alteco’s als mid rear ingesteld zodat ze ook meedoen bij 5.1 audio (terwijl ze hoog hangen), en 2 Alteco’s als front height. Eerder hebben we reflect-achtige speakers getest, maar wat was dit bagger. Het was echt de bottleneck van de algehele kwaliteit. Als er een vliegtuig langs kwam, kon je precies horen door welke speakers deze heen ging (brrr). Met de Alteco’s hebben we dit gevoel zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:10
Voor surround en hoogte speakers heb je weinig boeiends nodig. De effecten die over die speakers gaan zijn veelal vrij simpel. Het echte geweld gaat over de fronts en voornamelijk de subwoofer. Die Dali Alteco's zullen prima volstaan.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:16
Mocht je je afvragen hoe ze eruit zien tov 3050’s (i.p.v. 3010s als voorbeeld), zie hier: https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=170146.25

Persoonlijk kan ik ze alleen maar aanraden. Verschil tussen 5.1.4 en 5.1 is groot vind ik.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay