Hi!
M'n oude game PC start sinds gister niet meer op, mogelijk een probleem met het moederbord. Dat wordt nog door een goede vriend onderzocht. Maar een nieuwe PC stond al in de planning voor dit jaar
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk sim racing: iRacing, Assetto Corsa, F1 2019. Maar ook af en toe games zoals GTAV en Battlefield.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 700 á 800 euro. Vorig PC voor rond de 600 euro kunnen samenstellen en voor 5 jaar gebruikt. Voor jullie beeld:
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Van de vorige build neem ik alleen de SSD en HDD mee. Puur als extra opslag naast de nieuwe SSD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoeft geen Micro-ATX meer te zijn, mag wel
1080p is voor mij verder prima, nog geen plannen om m'n beeldschermen (2x) te vervangen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ben vooral benieuwd of de onderstaande build goed is voor wat ik ermee wil doen! Misschien kan het moederbord, gezien ik hier er vanuit ben gegaan dat het geen Micro-ATX (case) wordt, anders? Opmerkingen en tips zijn dus heel erg welkom! Dit is "pas" m'n tweede build
Alvast bedankt voor het meedenken
M'n oude game PC start sinds gister niet meer op, mogelijk een probleem met het moederbord. Dat wordt nog door een goede vriend onderzocht. Maar een nieuwe PC stond al in de planning voor dit jaar
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk sim racing: iRacing, Assetto Corsa, F1 2019. Maar ook af en toe games zoals GTAV en Battlefield.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 700 á 800 euro. Vorig PC voor rond de 600 euro kunnen samenstellen en voor 5 jaar gebruikt. Voor jullie beeld:
| # | Category | Product |
| 1 | Processors | Intel Core i5-4460 Boxed |
| 1 | Moederborden | ASRock B85M Pro4 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue WD10EZEX, 1TB |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master N300 (Closed) |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU |
| 1 | Voedingen | Seasonic S12II-Bronze 520W |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX100 128GB |
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Van de vorige build neem ik alleen de SSD en HDD mee. Puur als extra opslag naast de nieuwe SSD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoeft geen Micro-ATX meer te zijn, mag wel
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ben vooral benieuwd of de onderstaande build goed is voor wat ik ermee wil doen! Misschien kan het moederbord, gezien ik hier er vanuit ben gegaan dat het geen Micro-ATX (case) wordt, anders? Opmerkingen en tips zijn dus heel erg welkom! Dit is "pas" m'n tweede build
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 174,49 | € 174,49 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 OC 6G | € 234,99 | € 234,99 |
| 1 | Behuizingen | Aerocool Rift | € 37,79 | € 37,79 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 77,50 | € 77,50 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 51,90 | € 51,90 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 67,62 | € 67,62 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 719,29 | ||
Alvast bedankt voor het meedenken