Quadro M6000 videokaart

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickerkhoff
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-11-2023
Mijn vraag:

...Wie kan mij helpen met de instellingen van de Quadro M6000 12 Gig Intern geheugen = 32 Gig
Mobo = EVGA z170 Intel i7 Processor, en 1 TB ssd. De voeding is een 1300 W van EVGA.
Als ik After Effects gebruikt dan loopt hij vaak vast, en moet ik overnieuw beginnen.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
...Photoshop en After Effects.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
...Ik heb al veel geprobeerd zonder resultaat.

Graag uw reactie. Nico.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:13
nickerkhoff schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:10:

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
...Ik heb al veel geprobeerd zonder resultaat.
LOL 😂, wees eens wat specifieker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickerkhoff
Ik heb op Youtube geken naar de instellingen voor de Qudro kaart.
deze heb ik uitgeprobeerd zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:32
Welke instellingen? En is dat alles wat je geprobeerd hebt? Zo niet, noem alles op wat je geprobeerd hebt, anders gaan we alleen maar dingen opnoemen die je misschien al hebt geprobeerd.

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 01-07-2019 21:18 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickerkhoff
Op deze vraag kan ik je geen antwoord meer geven, het is al een jaar geleden dat ik dit gedaan heb.
Wel is mij aangeraden door een kennis, dat ik een Xeon processor nodig heb voor het grafische werk.
Ik heb deze PC speciaal voor dit werk laten bouwen, maar ik kan er niet hoog van opgeven.
Persoonlijk denk ik aan een nieuwe graphic card maar dan een 24 Gig.
Heb jij een sugestie ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:13
Welk OS gebruik je?
Juiste drivers geïnstalleerd van de Quadro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:07

nelizmastr

Goed wies kapot

Meer videokaart ertegenaan smijten helpt niet, tenzij je enorm complexe bewerkingen doet.

Is je Adobe Suite helemaal geüpdatet?
Heb je Adobe support al gevraagd?
Gebruik je de new feature driver of de stabiele enterprise driver?
Welke versie van de Adobe suite gebruik je?

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:15

Nibbz

Postmaster General

CPU temps in orde?

13:37

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:47
nickerkhoff schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:36:
Op deze vraag kan ik je geen antwoord meer geven, het is al een jaar geleden dat ik dit gedaan heb.
Wel is mij aangeraden door een kennis, dat ik een Xeon processor nodig heb voor het grafische werk.
Ik heb deze PC speciaal voor dit werk laten bouwen, maar ik kan er niet hoog van opgeven.
Ik mag echt hopen dat je dit systeem niet pas 1 jaar hebt. Z170 betekent maximum 4 cores op een 7700K. Photoshop doet meestal weinig met een gpu, maar lust wel veel cpu.
Sinds oktober 2017 zijn er al 6-cores op de markt op het gewone consumentenplatform (Socket 115x).

Xeon voor dit soort werk is onzin, tenzij je een combi kunt maken waarbij je meer cpu-power voor je geld krijgt.

De M6000 heb ik ook mijn twijfels bij, € 4.000+ voor gpu- rendering van Photoshop en Elements? Meerwaarde boven een GTX 1060 is er meestal niet.

De 1300 watt voeding slaat ook echt nergens op, had prima met de helft aan vermogen af gekund. Dus tenzij het een hergebruik is, onnodig duur en zwaar.

Maar leg eens goed uit wat je er nu precies mee wilt doen en wat je al gedaan hebt om het voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Heb je de quadro-driver bijgewerkt naar de versie aangeraden door je hardwarefabrikant?
Heb je bij Adobe gekeken welke Quadro driver ze aanbevelen voor jouw programma's op jouw quadro kaart?
Heb je het systeem en de videokaart gecontroleerd op stof en werkende ventilatoren, en waar nodig actie ondernomen?
Heb je een algemene stress-test gedaan voor je videokaart en systeem, zoals FurMark, 3DMark FireStrike of PassMark BurnIntest?

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-07 16:27
Loopt je programma vast, krijg je een bluescreen of valt de computer volledig uit?
Zoveel vragen zo weinig info..

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18:07
nickerkhoff schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:36:
Hoe moeten wij dan een idee hebben? Wij hebben ook geen glazen bollen hier. Een beetje eigen inzet is toch niet zo veel gevraagd? Ik heb iets gedaan een jaar geleden, maar wat weet ik niet meer. Wat moeten wij daar nou weer mee?

Alle informatie is, valt uit. Dat kan ook op 10 verschillende manieren. Bluescreen, zwart scherm maar geluid gaat verder, helemaal uit, enz enz. Begin daar eens mee.
Je kan eigenlijk niet te veel informatie geven. Hoe meer hoe beter.

Ik snap ook niet zo goed dat dit in het videokaarten topic staat. Waarom denk jij dat het aan de videokaart ligt?

[ Voor 7% gewijzigd door WEBGAMING op 02-07-2019 14:08 ]

Pagina: 1