Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies gevraagd voor gaming laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Laptop zal voornamelijk gebruikt worden voor gaming (fortnite, minecraft)

Wat is je budget?
1000

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
nee

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen bepaalde voorkeuren, maar gewoon advies of er een laptop met dit budget te koop is waarop de bovengenoemde games in ieder geval zonder problemen draaien

Mijn zoon wil graag een gaminglaptop maar heeft een beperkt budget waardoor hij onder de 1000 euro zal moeten blijven.
Is er voor dit geld een goede gaming laptop te koop voor fortnite en minecraft?
Is onderstaande laptop bijvoorbeeld iets?
pricewatch: Asus TUF Gaming FX505GE-BQ113T (NL)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2019 21:02 ]

Alle reacties

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:41

dread

Sluwe vlaming

Ik en mijn zoon zijn ook aan het kijken naar een Gamelaptop rond de 1000€.
Wij hadden de MSI als voorkeur: https://d.pr/i/w5a1FF

50 euro duurder maar dubbel zoveel intern geheugen en dubbel zo grote SSD.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• Ra1dZ3r0
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 25-01-2024
Voor fortnite en minecraft is het wel een goede laptop. Maar als je minecraft met grote modpacks wilt spelen, wordt 8GB werkgeheugen wel wat aan de krappe kant. In dat geval is het systeem wat dread gekozen heeft een goede keuze met 16GB werkgeheugen.

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:41

dread

Sluwe vlaming

Ra1dZ3r0 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 10:51:
Voor fortnite en minecraft is het wel een goede laptop. Maar als je minecraft met grote modpacks wilt spelen, wordt 8GB werkgeheugen wel wat aan de krappe kant. In dat geval is het systeem wat dread gekozen heeft een goede keuze met 16GB werkgeheugen.
Helaas had ik hem nog niet besteld. Hij is nu 150 euro duurder :( (100 bij bol.com maar dan moet je 5-7 dagen wachten)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.