USB-C of Thunderbolt 3 dock

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Darkventures
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-01 19:10
Hoi Allemaal,

Ik heb een vraag aan jullie.
Heb een Mac Mini (2018) en wil een externe hub erbij hebben zodat ik van 1 USB-C/TB3 poort er bijvoorbeeld 4 kan maken.
Nu heb ik al op een aantal plekken gezocht maar nergens kan een hub vinden die puur USB-C/TB3 is zonder dat ik er een heleboel andere outputs bij krijg zoals HDMI en DP.
Lijkt gewoon alsof dit niet bestaat !!

Hebben jullie een idee qua producten en/of winkels waar ik die kan vinden ?? :?

Alle reacties

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-01 15:11
In de meeste gevallen zal je inderdaad bij port replicators / dockings uitkomen en dus krijg je er een heleboel bij wat je niet nodig hebt. Dat is omdat er vrij weinig randapparatuur momenteel nog beschikbaar is dat dergelijke connecties vereist, buiten dus de eerder genoemde dockings. Het meeste kans hierop maak je denk ik bij de vrienden uit China hiervoor. https://nl.aliexpress.com...4656&SearchText=usb-c+hub

iRacing Profiel

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:41
Sowieso is Thunderbolt een point-to-point-verbinding, je kunt het dus niet splitsen met een hub of zo. Het gaat een apparaat in, waar het signaal gebruikt wordt voor iets anders, video, usb, netwerk etc. Het kan (als het gesupport wordt door het apparaat, ook nog verder (het apparaat uit en een volgend apparaat in, maar altijd in serie (daisychain).

Dus een TB-hub zul je niet vinden.