Ik zoek een?
(Water)koeler om een geupgrade PC beter mee te koelen dan de standaard CPU fan die ik nu gebruik.
Wat is je budget?
50-60 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een specifiek merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb op dit moment de Sharkoon T3-W Green Midi Tower Behuizing. Mijn vraag is of hier de Cooler Master MasterLiquid ML240L RGB in past mocht ik deze aanschaffen?
In de specificatiesheet van de PCcase staat wel dat er twee openingen zijn voor waterkoeling, maar er is maar ruimte voor 1 ventilator (en de hierboven genoemde waterkoeler heeft er twee).
Als het niet past, wat raden jullie me dan aan, een andere waterkoeler die wel past, of een andere case?
Ik ben van plan het volgende in mijn PC te bouwen:
Seasonic Focus Plus Platinum 650W PSU / PC voeding
Gigabyte Z390 Gaming X moederbord socket 1151
Intel Core i7 9700K processor
Gigabyte GeForce RTX 2070 Gaming OC 8G Videokaart
Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x16GB 3200 - [CMK32GX4M2B3200C16] Geheugenmodule
De Sharkoon T3-W heb ik op dit moment al, evenals opslag en andere benodigdheden. De Sharkoon heb ik een jaar geleden gekocht en ergens zou ik het dus zonde vinden om hem al weer weg te doen.
(Water)koeler om een geupgrade PC beter mee te koelen dan de standaard CPU fan die ik nu gebruik.
Wat is je budget?
50-60 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een specifiek merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb op dit moment de Sharkoon T3-W Green Midi Tower Behuizing. Mijn vraag is of hier de Cooler Master MasterLiquid ML240L RGB in past mocht ik deze aanschaffen?
In de specificatiesheet van de PCcase staat wel dat er twee openingen zijn voor waterkoeling, maar er is maar ruimte voor 1 ventilator (en de hierboven genoemde waterkoeler heeft er twee).
Als het niet past, wat raden jullie me dan aan, een andere waterkoeler die wel past, of een andere case?
Ik ben van plan het volgende in mijn PC te bouwen:
Seasonic Focus Plus Platinum 650W PSU / PC voeding
Gigabyte Z390 Gaming X moederbord socket 1151
Intel Core i7 9700K processor
Gigabyte GeForce RTX 2070 Gaming OC 8G Videokaart
Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x16GB 3200 - [CMK32GX4M2B3200C16] Geheugenmodule
De Sharkoon T3-W heb ik op dit moment al, evenals opslag en andere benodigdheden. De Sharkoon heb ik een jaar geleden gekocht en ergens zou ik het dus zonde vinden om hem al weer weg te doen.
[ Voor 9% gewijzigd door Lumphie op 01-07-2019 19:08 ]