Beste mede-tweakers,
Na bijna 4 jaar een wireless HDMI combinatie (transmitter + reciever) van optoma (WHD200) te hebben gebruikt heeft de transmitter het begeven. Ik heb deze ~1100 uur gebruikt (branduren projectorlamp die gelijktijdig aangeschaft is).
Buiten de garantie kunnen zowel de winkel (NoRRoD) als Optoma zelf niets voor mij doen.
Reactie NoRRoD:
Ik ben benieuwd wat jullie van de situatie denken. Heb ik gewoon pech gehad, en mag ik niet klagen na 4 jaar 'intensief' gebruik? Of mag ik een langere levensduur/ruimere service verwachten?
Persoonlijk denk ik dat ik er niet weer een zal kopen gezien het feit dat ze blijkbaar niet reparabel zijn en dat ik nu mijn twijfels heb bij de levensduur van een nieuw exemplaar.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Na bijna 4 jaar een wireless HDMI combinatie (transmitter + reciever) van optoma (WHD200) te hebben gebruikt heeft de transmitter het begeven. Ik heb deze ~1100 uur gebruikt (branduren projectorlamp die gelijktijdig aangeschaft is).
Buiten de garantie kunnen zowel de winkel (NoRRoD) als Optoma zelf niets voor mij doen.
Reactie NoRRoD:
Reactie Optoma:U heeft het systeem bijna 4 jaren intensief in gebruik. Het systeem is nu defect. gezien de intensiteit van gebruiken is dit niet onlogisch.
Ik had bij aankoop wel een langere levensduur verwacht. Zeker langer dan een projectorlamp. Weet niet zo goed of dat een reëel idee van me is. Ik heb nog geprobeerd dit wat te objectiveren, maar google search levert geen getallen op. Of heb ik het apparaat te 'intensief' (bijna 4 jaar gemiddeld 4-5 uur per week) gebruikt en daarmee de levensduur verkort?De WHD200 set is een apparaat wat niet wordt gerepareerd.
Als deze defect gaat binnen garantie dan wordt deze omgeruild.
Buiten garantie is het economisch niet mogelijk om het apparaat te laten repareren.
Ik ben benieuwd wat jullie van de situatie denken. Heb ik gewoon pech gehad, en mag ik niet klagen na 4 jaar 'intensief' gebruik? Of mag ik een langere levensduur/ruimere service verwachten?
Persoonlijk denk ik dat ik er niet weer een zal kopen gezien het feit dat ze blijkbaar niet reparabel zijn en dat ik nu mijn twijfels heb bij de levensduur van een nieuw exemplaar.

Alvast bedankt voor het meedenken!