Mijn vraag:
Nou ik heb dus een aantal problemen. Ik had dit VOOR EN NA een schone windows 10 installatie.
Ten eerste, op momenten zoals wanneer ik in een game zitten fullscreen, windowed mode, video heb bekeken of op random momenten, kan ik NERGENS op klikken. De cursor is er, maar niks reageerd, linker en rechtermuis of scrollen. Als ik CTRL ALT DEL druk en weer uit dat scherm ga, werkt alles weer zoals het hoort en kan ik weer overal op klikken.
Ten tweede, mijn geluid valt soms weg op Discord terwijl ik aan het gamen ben. En bij de stream freezed de stream voor 1 seconde en het geluid en komt dan weer terug.Dit gebeurd ook als ik een game speel of als ik een film kijk via HDMI op mijn TV.
Dit zijn de eerste issues die ik heb na 5-6 jaar tijd.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
CPU i7 6700k
GPU NVIDIA GeForce GTX 1070
RAM HyperX DDR4 2133 Mhz
Gigabyte GA-H110M-S2H
CoolerMaster V750w
Logitech G430 headset
Steelseries Rival muis
Windows 10 1903
OS build 18362.175
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Drivers unistalled en reinstalled.
Headset in andere USB port gestopt.
Bij device properties gekeken.
Nou ik heb dus een aantal problemen. Ik had dit VOOR EN NA een schone windows 10 installatie.
Ten eerste, op momenten zoals wanneer ik in een game zitten fullscreen, windowed mode, video heb bekeken of op random momenten, kan ik NERGENS op klikken. De cursor is er, maar niks reageerd, linker en rechtermuis of scrollen. Als ik CTRL ALT DEL druk en weer uit dat scherm ga, werkt alles weer zoals het hoort en kan ik weer overal op klikken.
Ten tweede, mijn geluid valt soms weg op Discord terwijl ik aan het gamen ben. En bij de stream freezed de stream voor 1 seconde en het geluid en komt dan weer terug.Dit gebeurd ook als ik een game speel of als ik een film kijk via HDMI op mijn TV.
Dit zijn de eerste issues die ik heb na 5-6 jaar tijd.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
CPU i7 6700k
GPU NVIDIA GeForce GTX 1070
RAM HyperX DDR4 2133 Mhz
Gigabyte GA-H110M-S2H
CoolerMaster V750w
Logitech G430 headset
Steelseries Rival muis
Windows 10 1903
OS build 18362.175
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Drivers unistalled en reinstalled.