GPU compatibel?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 27-06-2024
Hallo!
De laatste tijd ben ik aan het kijken voor een nieuwe videokaart. Ik twijfel tussen twee, de Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 OC Gaming en de MSI GeForce RTX 2080 Ventus 8G (Weet niet waarom, want volgens mij geven ze beide dezelfde prestaties). Volgens mij zijn ze beide compatibel met mijn huidige setup, maar ik wil het toch nog even dubbel checken.

Als je nog een een tip hebt voor een andere videokaart dan de twee bovengenoemde hoor ik het graag!

Wat is je budget?
Mijn budget voor een nieuwe videokaart is rond de 700 a 800 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur in wat voor merk of type het is. Ik sta dus voor alles open.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige PC bestaat uit dit:
gallery: Machiel20

De videokaart moet spellen zoals Battlefield, CSGO en GTA V goed kunnen hebben. Ook wil ik er in de toekomst goed spellen mee kunnen spelen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

De goedkoopste :D
beide zijn prima

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Beiden zijn inderdaad prima. Vergeet niet om nog wel te controleren of je voldoende ruimte in je kast hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tedsond
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 15-05-2024
ROG Strix neemt een stuk meer ruimte in in je kast, heeft RGB en hogere kloksnelheid van het geheugen als ik het zo allemaal vergelijk. Ook 2 jaar langer garantie. Hij verbruikt ook 25W meer. Ik heb zelf de 2070 OC, en vind de Tool van Rog Strix om over te clocken heel erg fijn. Vond ik bij mijn vorige kaart (MSI) een stuk lastiger.

Uiteindelijk zullen prestaties om t even zijn. Hangt van persoonlijke voorkeur af. In ieder geval ga je geen spijt krijgen van je aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Tedsond schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:14:
ROG Strix neemt een stuk meer ruimte in in je kast, heeft RGB en hogere kloksnelheid van het geheugen als ik het zo allemaal vergelijk. Ook 2 jaar langer garantie. Hij verbruikt ook 25W meer. Ik heb zelf de 2070 OC, en vind de Tool van Rog Strix om over te clocken heel erg fijn. Vond ik bij mijn vorige kaart (MSI) een stuk lastiger.

Uiteindelijk zullen prestaties om t even zijn. Hangt van persoonlijke voorkeur af. In ieder geval ga je geen spijt krijgen van je aankoop
Is ook €100,- duurder in aanschaf ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tedsond
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 15-05-2024
Hackus schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:20:
[...]

Is ook €100,- duurder in aanschaf ;)
Hier in Nederland scheelt het max €30,- Hij is inderdaad op Amazon.de een stuk goedkoper. Vreemd als je het met de prijzen hier vergelijkt. Maar het is inderdaad wel een flink verschil.

Het ligt helemaal aan hem of hij dat wil betalen. ik zou het zo doen als de RGB iets toevoegt aan de looks van de hele build, maar niet iedereen geeft daar even veel om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Tedsond schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:30:
[...]

Hier in Nederland scheelt het max €30,- Hij is inderdaad op Amazon.de een stuk goedkoper. Vreemd als je het met de prijzen hier vergelijkt. Maar het is inderdaad wel een flink verschil.

Het ligt helemaal aan hem of hij dat wil betalen. ik zou het zo doen als de RGB iets toevoegt aan de looks van de hele build, maar niet iedereen geeft daar even veel om.
Aangezien Super RTX snel komt, zullen de prijzen wel wat dalen

Pagina: 1