Toon posts:

Ervaring met V3800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er ervaring met de Asus V3800 Deluxe TNT2 Ultra 32MB TV-out Video-in 3D Bril (Retail), en dan vooral de capture kwaliteit en de TV-out kwaliteit.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:25
Ik heb de kaart gehad.
Ik heb de mogelijkheden niet allemaal benut.
Ik heb alleen de TV-Box er op aangesloten gehad, en dat werkte perfect.

Ook heb ik gewerkt met de 3d-bril, maar dat vond ik tegenvallen, met name door de kwaliteit van de bril, die totaal niet lekker zat.

Verder is het natuurlijk een perfect compleet kaartje, maar voor de verdere functies moet je niet bij mij zijn.. :)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:09
Ik vind het een goede kaarr alleen ik heb een probleem met deze kaart kan geen open gl (glide)aan maar het moet wel zo zijn kan iemand mij vertellen hoe het moet

kan nu q3 niet spelen

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:05

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

TV-out is goed vind ik, gebruik het om mijn divx filmpjes op tv te kijken. capture mogelijk is wat minder 702x576@25fps lukt bij mij niet zonder framedrops (amd k6-3 400mhz 128mb) een stand lager is 320x256 (of zoiets) maar ziet er toch wel een stuk minder uit. heb geen 3d bril.
ander probleem is dat ik tv wilde kijken in een klein hoekje van mijn scherm maar dat kan niet als je een resolutie gebruikt >1280x1024x32 en dat is toch wel lastig (gebruik zelf normaal altijd 1600x1200x32)

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-07 19:27
ik heb ook een V3800Ultra deluxe.
De bril is een een aardigheidje, meer niet. Ik zou geen spel weten waarbij ik hem op zou zetten, hij zit niet lekker.

De TV-in en out heb ik nog niet gebruikt (Geen tv aansluiting in de buurt).

Verder werkt de kaart prima met de V3.68 NVidia drivers.

• bickel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-02-2025
Mijn capture ervaring met de asus is redelijk.
Ik haal er wat filmpjes mee vanaf de videocamera, de kwaliteit is leuk genoeg om er wat beelden mee over internet te zenden.
Om beelden terug te zetten naar normaal video valt me erg tegen dat is erg slecht vind ik.
Ook mis ik met capturen op full screen altijd frames, bijna de helft.Maar dat gebruik ik toch nooit, op half beeld werkt hij prima.Ik heb er ook een videorecorder op aangesloten die dienst doet als tuner, en ook dat werkt perfect, dat beeld is erg mooi.
Pagina: 1