Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VNC95
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-05 17:08
Beste Leden,

Momenteel ben ik opzoek naar een niet al te dure tablet om voornamelijk te gebruiken voor het kijken van netflix, youtube, emails beantwoorden, internet browsen en eventueel misschien nog aan wat documenten werken.

Zelf heb ik altijd android tablets of telefoons gehad, maar heb ik nu toch interesse om eens een ipad te proberen. De reden hiervoor is voornamelijk software gerelateerd (Updates, beter voor tablets).

Nu zit ik te twijfelen tussen de Ipad 2018 of de samsung S5e.

Wat raden jullie aan?

Beter leven is geven!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:58
Tablet ondersteuning is op het Apple platform beter dan op Android. Er wordt simpelweg meer voor ontwikkeld op het Apple platform, en Apple levert jarenlang OS updates waardoor de veiligheid langer goed op orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-05 20:36
Qua prijs maakt het niets uit, dus daar hoef je je keus niet op te baseren.

Het ligt er meer aan in welk ecosysteem je zit.
Als je Android gewend bent dan is Android gewoon fijner.

Apple zal ook prima zijn als je eenmaal aan het ecosysteem gewend bent. Apple heeft meer apps dat klopt, maar is wel weer een zeer gesloten ecosysteem, je zit aan Apple vast.

Deze keus valt hier gewoon niet te maken voor jou.
Beide zijn gewoon uitstekende tablets.En voor Netflix, YouTube of emails maakt het niet uit welke je neemt.

[ Voor 7% gewijzigd door Arjant2 op 01-07-2019 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram2912
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-04 06:38
Ligt er aan wat je wilt, android is vrijer maar zal minder lang ondersteund worden, Apple is simpel en heeft langere ondersteuning. Als je er een laptop mee wilt vervangen kan je misschien beter naar de Surface GO kijken.