Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• EriksonErik
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15-11 11:15
Beste allemaal,

Mijn moeder heeft het volgende probleem: Sinds de omschakeling van analoog naar digitaal kan mijn moeder niet meer via de videorecorder op haar videobanden haar lievelingsseries inplannen en opnemen. Ja ongelooflijk...maar ze gebruikt ze in 2019 nog steeds 8)7.

Is er, naast dat ze natuurlijk gewoon via Ziggo zo'n box kan aanschaffen, een alternatief/mogelijkheid? Ze heeft nu het goedkoopste Ziggo pakket en dat is voor haar voldoende. Als ze zo'n mediabox van Ziggo moet huren, wordt haar abonnement ook fors duurder |:( . Vandaar de vraag of er misschien een oplossing is.

Samengevat zoeken wij dus:
Een apparaat dat ze makkelijk kan instellen/programmeren om haar series op te nemen. Het zou eveneens erg handig zijn als er standaard een app met Netflix aanwezig is.

Alvast bedankt voor jullie hulp en tijd!

Groet,
EriksonErik

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Kijk eens anders even bij vraag en aanbod onder Humax, dit zijn wat ouder type om digitale TV te kijken en op te nemen maar bijv de 5200 serie had er al een 500 GB harde schijf inzitten die best wat programma’s kon opnemen en vaak al vanaf zo’n 5 tientjes :

merk: Humax

Netflix werkt volgens mij niet hierop

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11 14:59

FeaR

In GoT we trust

Dit topic is meer op zijn plek in Mediaspelers en HTPC's dan wel Televisies & Beamers. Ik neig naar de eerste dus daar verhuis is dit topic heen, WG > MSH.

[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 01-07-2019 12:42 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.