TV / Monitor voor gaming en Entertainment

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

Topicstarter
Ik zoek een?
Deze week ga ik mijn gameroom uitbreiden met een slaapbank en TV meubel.
Alleen bij een TV meubel moet natuurlijk ook een TV of monitor opgezet worden.

Wat is je budget?
Mijn budget is 600-800 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Zoals de titel al aangeeft, wil ik een TV die ik voor zowel Gaming als Entertainment kan gebruiken.
Wat er dus op aangesloten wordt is Nintendo Switch, Playstation 4, Chrome Cast.
Het moet er dus best aardig uitzien op 4K en 1080P.

De kijk afstand is ongeveer 2 meter van bank naar TV meubel en wil dus maximaal 43"

Wat heb je zelf al gevonden?
In mijn woonkamer heb ik een LG C7 OLED televisie staan en dat is natuurlijk geweldig.
Echter zoek je op OLED tv, dan kom je bij 55" en een prijs van 1200 euro.
Helaas gaat de TV niet dagelijks gebruikt worden, eerder om af en toe per week erop te gamen en af en toe film op te kijken.

Ik heb al gekeken naar pricewatch: Philips 43PUS7303 Zilver
of misschien pricewatch: Samsung QLED 43Q60R Zwart

Maar zoveel types en keuzes, dat ik gewoon door de bomen het bos niet meer zie.
Wil natuurlijk geen te oud scherm, want dan heb je weer dat de smart tv apps niet geupdate worden.

Misschien is mijn wens wel te hoog en moet ik toch voor pricewatch: Sony KD-55XF9005 Zwart gaan, maar zoek liever voor wat minder, omdat ik er dus niet dagelijks naar zit te kijken.

Welke vragen heb je hier nog over?
Dus ik denk dat 55" eigenlijk te groot is, zoek een scherm voor gamen en entertainment en verwacht Minimaal 40" nodig te hebben voor de afstand van 2 meter.

[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 30-06-2019 21:38 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:34
Oled prijzentopic bekijken, volgens mij las ik laatst dat het vanaf 1000 euro al te krijgen was. (y)

Ik denk namelijk dat je gruwelijk veel spijt gaat krijgen als je beneden een Oled hebt en boven voor "minder" gaat. Ik heb het bij mij niet aangedurfd iig.

Te groot kan bijna niet;) de grootte went heel snel, ik zit op 1,5 meter van 65 inch en durf groter wel op te hangen, zeker voor films en gamen. Maar je moet wel de plaats en budget er voor hebben natuurlijk (en willen) :)

Lichtpuntje...