Behringer studio monitor defect?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:09
Hoi!

Uit het niets zijn vandaag mijn Behringer Studio50 USB monitoren defect geraakt, er komt op een constante toon een gekraak uit en het aan/uit lampje gaat om dezelfde toon mee.

Er komt tevens ook geen geluid meer uit, niet als ik mijn gitaar erop aansluit en ook niet als ik gewoon muziek wil afspelen :'(

Ik heb even snel een filmpje op YouTube gezet, misschien dat jullie dit kunnen verklaren?

YouTube: Behringer studio monitor defect?

Ik hoop niet dat het nieuwe monitoren moeten worden, ik heb ze pas :'( ( tweedehands )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Zit een krekel in :P

Ik denk dat de voeding niet helemaal lekker meer is. Zou wel te fixen zijn maar dan moet je wel handig zijn of aan iemand vragen die je er mee kan helpen. Vaak kun je de voeding omleiden naar een andere voeding (regelbare labvoeding bijvoorbeeld). Zo kan je nagaan of het daar aan ligt en dan de voeding herstellen of vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:09
Zou maar zo kunnen!

Het valt mij wel op dat de rechter speaker meer kraakt als links, zou het geluid dan niet gelijk moeten zijn?
Fairy schreef op zondag 30 juni 2019 @ 20:47:
Zit een krekel in :P

Ik denk dat de voeding niet helemaal lekker meer is. Zou wel te fixen zijn maar dan moet je wel handig zijn of aan iemand vragen die je er mee kan helpen. Vaak kun je de voeding omleiden naar een andere voeding (regelbare labvoeding bijvoorbeeld). Zo kan je nagaan of het daar aan ligt en dan de voeding herstellen of vervangen.